Mini Titan E325 upgrade topic

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
EricW zei:
Hehe :)
Ik surf op de verkeerde golf geloof ik...
Iets krijgen van een klant is i.d.d. leuk, zorgt ervoor dat je extra je best moet doen om alles soepel te laten lopen(zweet zweet).
Hij ziet er wel geweldig uit moet ik zeggen, prachtige heli!!

Eric

Hij is idd wel mooi geworden

van de week was er ook al iemand op het forum namelijk die een airwolf fuselage voor zijn raptor mee kreeg van een klant :) Vandaar de verwarring denk ik :)

relaxteb zei:
van de week was er ook al iemand op het forum namelijk die een airwolf fuselage voor zijn raptor mee kreeg van een klant :) Vandaar de verwarring denk ik :)

Dat zijn de echte lucky bastards :wink: maar goed, nu weer on topic over de Mini Titan

Ik wil mijn MT nog voorzien van carbon tailblades, waar zijn deze te koop want ik kan ze niet vinden.

volgens mij kun je die van een TREX ook plaatsen , ik gebruik de TREX tailrotorbladen ook, passen gewoon 100%

kwam trouwens net dit tegen voor de MT

10022007e325frame001.jpg

10022007e325head001.jpg

10022007e325TAIL001.jpg

The ICE Factory zei:
http://www.cnchelicopter.com/ kwam ik het tegen...ben benieuwd wat dat moet gaan kosten
ziet er beter uit als dat andere frame ...ziet er wat steviger uit

Die andere zag er idd crappy uit, maar deze past mij wel :D

dat frame moet ik ook zeker hebben 8)
ziet er veel beter uit als die van infinity... deze ziet er tenminste authentiek "mini titan" uit..
De rotorkop en staart zien er ook gaaf uit, alleen de rotorkop heb ik al full TT alu liggen.. maar de staart hmm :P

Zal wel wat zwaarder zijn dan die van Infinity.
Maar je lipo blijft bij dit ontwerp denk ik wel heel in een crash, ziet er goed uit.
Die staartunit is echt verleidelijk.

Eric

EricW zei:
Zal wel wat zwaarder zijn dan die van Infinity.
Maar je lipo blijft bij dit ontwerp denk ik wel heel in een crash, ziet er goed uit.
Die staartunit is echt verleidelijk.

Eric

Ik vind die staartunit wat lomp, het zijn ook heel veel delen. Ik heb net alle alu staartdelen van TT binnen, foto's volgen.

De mensen die hier hun mini T upgraden met allemaal bling... leuk allemaal maar niet nodig.

Ik heb mijn standaard mini T vorige helemaal standaard opgebouwd en heb inmiddels een 10-tal pittige vluchtjes met 'm gemaakt en het vliegt geweldig.

Het plastic op de kop is misschien een beetje gammel en gaat op verloop van tijd bladspoor veroorzaken dus de kop zal tzt wel alu worden, maar daar blijft het dan ook bij.

De mensen die hier het ding volledig upgraden kunnen net vliegen en hebben dus helemaal niks aan de upgrades, los van het feit dat het er leuk uitziet. Maar als het je hobby is en je wilt dat geld er aan uitgeven, is het je goed recht. Zie mijn statement dus niet als een belediging!!!
Ik rij zelf ook op 18" op mijn A3, wordt ie ook niet beter of sneller door, tegendeel zelfs :)

philippefeij zei:
De mensen die hier hun mini T upgraden met allemaal bling... leuk allemaal maar niet nodig.

Ik heb mijn standaard mini T vorige helemaal standaard opgebouwd en heb inmiddels een 10-tal pittige vluchtjes met 'm gemaakt en het vliegt geweldig.

Het plastic op de kop is misschien een beetje gammel en gaat op verloop van tijd bladspoor veroorzaken dus de kop zal tzt wel alu worden, maar daar blijft het dan ook bij.

De mensen die hier het ding volledig upgraden kunnen net vliegen en hebben dus helemaal niks aan de upgrades, los van het feit dat het er leuk uitziet. Maar als het je hobby is en je wilt dat geld er aan uitgeven, is het je goed recht. Zie mijn statement dus niet als een belediging!!!
Ik rij zelf ook op 18" op mijn A3, wordt ie ook niet beter of sneller door, tegendeel zelfs :)

Ik heb hem de eerste 100 vluchten ook stock gevlogen en dat vloog prima muv de het feit dat de kop idd wat minder wordt naar verloop van tijd.
Nu kan ik eindelijk vliegen en heb derhalve de kop full alu gemaakt.

Het frame ga ik nu wel vervangen want de lagers rammelen er nu bijna uit 8O .
Nog een must have upgrade is de PV0815 Drive Pinion, het plastic tandwiel is onderhand nl gewoon kaal bij mij.

Zie HIER nog veel meer (betaalbare) bling :D

Afgezien van het (bekende) blade tracking (upper & Lower arms) probleem is het nergens voor nodig om een mini Titan te blingen.

laurens zei:
Nwolsink, misschien proberen de lagers in je frame te lijmen?

Dat is ook het plan, maar dan wel met een nieuw (lower)frame, deze tolorantie heb ik eerder montage bruislijm voor nodig :wink:

nwolsink zei:
laurens zei:
Nwolsink, misschien proberen de lagers in je frame te lijmen?

Dat is ook het plan, maar dan wel met een nieuw (lower)frame, deze tolorantie heb ik eerder montage bruislijm voor nodig :wink:
:lol:

Ik heb er ook al aardig wat vluchten opzitten ondertussen en krijg iedere vlucht iets meer routine, dat maakt het ook zo verslavend vrees ik :)
Maar ik ben ook niet van plan om hem helemaal te blingen, wordt ie onnodig zwaar ook.
Ik had enorm last van bladspoor, had ik natuurlijk op kunnen lossen met een paar allu. mixer armpjes, maar had even zo'n "heb" moment en kocht de Kasama, geen spijt van want hij werd nog stabieler en vliegt gewoon beter.
De staart begint toch ook echt te slijten en wordt een beetje rammelig, ik kan alles gewoon vervangen natuurlijk, maar als ik een goed werkende CNC unit kan kopen voor een paar Euros meer dan doe ik dat...

De rest van mijn "zakgeld" spaar ik liever op voor een andere heli eerlijk gezegd, een stapje groter (500).

Eens kijken wat er de komende maanden op de markt komt naast de mooie Logo's.

Eric

Back