Mini Titan E325 upgrade topic

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
Ik doe mijn Mini Titan weg voor een goed bod, dus geheel RTF met ontvanger zoals hij te zien is op de foto.

De specs:
-3x Hitec H56B servo's
-GY 401 / 9650 op de staart (met alu servo houder + arm)
-1x FP 2170mah EVO25 Lipo
-Futaba 146IP ontvanger
-Hacker A20 6XL motor + X-30-PRO regelaar
-CNC frame
-alle beschikbare TT alu parts + overige upgrades
-Radix main blades
-T-Rex 450 carbon tailblades

Tevens zijn alle lagers net nieuw dus ik durf haast te zeggen dat je een nieuwe heli koopt, heli is uiteraard vliegend te zien, wil hem ook wel voor je instellen op je zender. In mijn ogen staat hier wel de "über" Mini Titan, hij vliegt dan ook erg goed!

Ik overweeg de verkoop omdat ik meer fun heb met mijn Raptor momenteel :p

(P.s. geen verkoop van lossen onderdelen! bij aankoop van heli bestaat nog de mogelijkheid van de aankoop van enkele "noodzakelijke" spareparts welke ik ook nog heb liggen)

MiniTitan%20002.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk topic ; "heb jij ook een goed vliegende mini titan welke upgrade’s heb je ? " :

- ik gebruik de TREX tailrotorbladen ook, passen gewoon 100%
- Align trex450 metal head en skids
- net een setje Trex450 tailblades in bestelling staan
- dat landingsgestel zul je wel uit moeten boren, aangezien deze voor de t-rex is.
- heb er al een Raptor50 dikte stang opzitten
- nieuwe bladen binnengekregen voor m'n Titan .De Align Pro 325 blades.
- Het standaard frame van de titan schijnt op te rekken
- Ik heb net weer mijn Radix blaadjes gewisseld voor de Align 325 Pro woodies. Met deze cheapo bladen vliegt ie dus veeel beter!

Nu begrijp me niet verkeerd en ga me nu niet persoonlijk aanvallen ombouwen is natuurlijk een deel van de hobby en zelf doe ik het ook (zoals een aparte ontvanger + regelaar gyro in een df04, alleen de ontvanger koste al meer dan de df04 ;-) ) maar heb ik het mis dat er toch een bepaalde trend in het upgraden zit ? met name align parts ? en als je dan het begin leest “heb jij ook een goed vliegende” dan heb ik toch de brandende vraag niet beter om gewoon de trex 450 te kopen ?

Mijn keuzo om voor de mini titan te gaan was, de goede naam van tunder tiger, de standaart goed vliegende heli, dus je hoeft niet up te graden( tot nu toe nog niet in iedergeval) + goedkoper en beter dan de t-rex (standaart), snap de nood van iedereen op te gaan upgraden dus ook niet:P

Tsja, upgraden is leuk en maakt je heli tot iets wat echt van jou is ipv die eenheidsworsten.

Uiteraard is upgraden vaak niet alleen functioneel maar is het vaak juist om hem ook een beetje mooier te maken en soms ook een beetje steviger.

Enigzins met pijn in het hart doe ik mijn Mini Titan weg, ik weet echter zeker dat zijn nieuwe eigenaar er heel blij mee zal worden klik hier voor het verkooptopic

He, nu niet alle topics lopen :spam: men he :D

ach ja, wil er wel zeker van zijn dat als er iemand deze nuttige topic doorleest zoekende naar een MT dat ie de mijne wel ziet staan :)

Straks zien ze de foto's in dit topic en denken damm die zou ik wel willen hebben ;)

Het is zeker een mooie heli. Nu maar wachten of iemand het ervoor uit wil geven (zijn geld wel waard denk ik)

Ik zeg maar één ding :spam: . Ik heb eigenlijk geen idee wat al het bovenstaande te maken heeft met upgraden van de Titan.

Zullen we nu weer verdergaan met upgraden van de Mini Titan, we weten inmiddels dat er een verkoop draadje is en dat er één te koop staat meerdere malen in verschillende draadjes etc.

zondag zag ik iemand met een volledig metalen kop voor de mini titan.

Ik denk niet dat het een kasama kop was, de kleur was volledig blauw zoals de T-rex 450

kompleet met as en van swashplate tot bladhouders had hij 85 euro betaald maar ik weet niet waar.

iemand deze kop nog tegengekomen ? ik heb er wel interesse in.

Ik zeg maar één ding :spam: . Ik heb eigenlijk geen idee wat al het bovenstaande te maken heeft met upgraden van de Titan.

Zullen we nu weer verdergaan met upgraden van de Mini Titan, we weten inmiddels dat er een verkoop draadje is en dat er één te koop staat meerdere malen in verschillende draadjes etc.

Dit was geen spam ik reageerde alleen op de eerdere posts.
En omdat ik de Mini Titan van Nick heb gekocht wilde ik even melden dat ik er blij mee ben!

Zo nu kunnen we weer verder over het upgraden :)

En die volledige alu kop is ook gewoon in onderdelen te koop (zoals ook op mijn Mini Titan zit :D ) of bedoel je dat niet?

ja dat weet ik wel maar dat meestal de kasama onderdelen, die heb je in metaalkleur en rode kleur, ik heb ze nog nergens tegengekomen in het blauw, een volledige set is altijd makkelijk, een paar vijsjes los en alles met as en al vervangen.

Back