Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is ook mijn eerste "echte" heli
Dat was ik ook van plan, ik denk dat ik volgende week eens binnenspringMaybe zei:Het is ook mijn eerste "echte" heli
Goede keus
Voor adviezen en(of) prijzen neem (ook) eens contact op met R&S Modelstore
Rhelie zei:De kit versie leer je zeker van ! zorg wel dat je goed gereedschap hebt, een goede set inbussleuteltjes is een must voor dit werk.
Bernie zei:Rhelie zei:De kit versie leer je zeker van ! zorg wel dat je goed gereedschap hebt, een goede set inbussleuteltjes is een must voor dit werk.
Inbussleutels zitten bij de kit heb ik vernomen van the ice factory :wink: .
Daarnaast heb je nog goede schroevendraaiers nodig.
Mdesade316 zei:heb je hem nu al die mini titan? en wat zijn je ervaringen?
ben van plan om er ook 1 te kopen
ben van plan om er ook 1 te kopen
AnD zei:Ik heb die van zaterdag. Ik heb de heli volledig gebouwd en het bouwen ging heel vlot.
Maar ik heb nog wat problemen met de elektronica, dat moet ik nog eens uitdokteren.
Vandaag ga ik terug naar de winkel (R&S modelstore) waar ik die gekocht heb want ik dacht dat ik de LiPo kon laden met de Lipo-lader van mijn vorige heli (Walkera) maar de stekkers komen niet overeen. Zoals je kan zien heb ik niet veel ervaring want die Walkera dingen kan je toch niet vergelijken met een MT.![]()
Robbe Power Peak staat op de lader en op de balancer staat V-Balancer van FlightPower.Maybe zei:@AnD,
Welke lader en balancer heb je gekocht?