Mini titan e325

Heb me onlangs een mini titan gehaald. Allemaal geen probleem nu heb ik hiervoor een d6xi van spektrum gehaald en de recievers geplaatst en de binding gedaan. Maar krijg titan niet aan de praat ofwel gaat de motor niet ofwel zette de servo's hun op hun max. Heb al verschillende instellingen geprobeerd. Enig idee wat probleem is?

Staat je zender op de juiste swashplate ingesteld? Het zou handig zijn als je je woonplaats in je profiel vermeld, bij iemand langsgaan om de boel na te kijken is veel sneller dan via internet een oplossing zoeken.

Hey

Normaal wel volgens de shop waar ik de zender heb gekocht zou het aan men speedcontrol ligge. Ben van Stokrooie bij Hasselt.

ik denk dat jouw heli "gewoon" ff afgesteld moet worden.
niet 1 zender heeft meteen de correcte instellingen, dat moet je volledig zelf napluizen.

en voor iedere heli is dit anders.
bijna alle menu's in je zender kom je dan tegen...

Ik heb je in een pb voorgesteld om je te helpen als je wil.

Ik woon in de buurt dus afstand is geen probleem.

Ik hoor het wel bij interesse.

Heb me onlangs een mini titan gehaald. Allemaal geen probleem nu heb ik hiervoor een d6xi van spektrum gehaald en de recievers geplaatst en de binding gedaan. Maar krijg titan niet aan de praat ofwel gaat de motor niet ofwel zette de servo's hun op hun max. Heb al verschillende instellingen geprobeerd. Enig idee wat probleem is?

Ik heb verleden week ook een mini titan gekocht (kit),na montage heeft men hs deze verder afgesteld en een testvlucht vericht en de nodige aanpassingen in men DX7s.
uiteraard hangt dit af waar jij hem gekocht hebt natuurlijk.

Back