Mini Titan ervaringen???

Hoi,

Was ik stiekem ook wel heel benieuwd naar, de video's die ik gezien heb zagen er goed uit maar je weet natuurlijk nooit wat voor een spullen of upgrade's ze hebben gemonteerd voor een promo filmpje.

hallo

iemand op de club bij mij heeft hem, en hij ziet er heel mooi en gaaf uit! 8) .
en ik vond hem best wel licht.
hij had hem voor 250€ gekocht bij quartel in pijnacker.

groeten philip

hallo

hij heeft ook nog een eco8 en een trex 450 xl en een piccolo fun.
hij is niet lid van het forum dus hij kan zelf geen ervaringen plaatsen, maar hij zij dat het een hele goede heli was en hij vloog een beetje als een trex

philip

Dat is niet mis!
Helemaal stock uit de doos zo dus!
Mijn tweede indruk is positief!

Zullen natuurlijk ook wel gauw alu bling parts voor te krijgen zijn.

Groet,
Tjerk ;)

Echter nu komt de grote vraag Mini titan of de SJM400 ?, ben van beide zeer onder de indruk ( prijs voornamelijk ).

Wat zou de betere keuze zijn ?

Grooter is eenvoudiger te vliegen ? , dus Mini titan of zit ik dan verkeerd. Of is de sjm400 ook redelijk te vliegen (eenvoudig)

Zins kort heb ik zo'n sjm400 en er is best mee te vliegen. Ik zie dat je een TREX en DF hebt. Dan zal het toch ook wel met een sjm lukken?

Hoi Marcel,

Wel eindelijk hebben wij er ook gekregen en heb er al 1 gebouwd. Moet nog de servo's plaatsen en alles afstellen, als je zin hebt mag je hem proberen.

Leuke setup heb gewoon de standaard kit met borsteloze setup.

Servo's 4X Hitec HS65
Gyro GY401
Ontvanger Futaba 146i

Lipo weet ik nog niet wel een 3S 2000/2100

Mvg

Ed

Kijk maar wanneer je zin hebt.

Wij zijn dit weekend naar de beurs, maar vanaf volgende week weer gewoon bereikbaar.

Mvg

Ed

Hoi Gerard,

Bij de kit zit een OBL 29/35-10H motor en een 8041-H BLC-40 regelaar.

Heb even achter in de garage gehooverd maar lijkt mij voldoende vermogen te hebben.

Mvg

Ed

Back