Mini-titan : Gyro-keuze

Ben bezig met het bouwen van een mini-titan om mijn eerste stapjes te zetten in de heli-vliegerij (eigenlijk een beetje gelogen, maar de raptor 30 blijft nog even op de kast staan)

Welke gyro is een wijze (lees : budgetvriendelijke) keuze voor dit toestelletje ? Is die van E-sky iets ? Wie kan me van verdere info voorzien ?

Bedankt

Jan

Ik zou gewoon voor de gy401 gaan, niet budget vriendelijk maar dat zijn al die crashes die je met de esky gyro's gaat maken ook niet, en dat zou zonde zijn van de mini titan:(

In ieder geval veel succes en veel goede landingen toegewenst met je nieuwe aankoop :thumbsup:

edit,
heb je al een gyro + staart servo in gedachten voor de raptor? want dan...

Op mijn Mini Titan staat ook de 401 met een Robbe FS61 servo. Niet de goedkoopste oplossing maar wel goed.

Greetz Robby

logitech 2100t schijnt beter te zijn dan de 401 (denk dat ze ongeveer gelijk zijn, de 2100 is in ieder geval niet slechter)

en hij is nog goedkoper ook...

voor een 2100t ben je bij eheli.nl 109 euro kwijt, en voor een 401 (die nu niet meer zonder servo te koop staat bij eheli) zal je rond de 140-150 euro kwijt zijn denk ik.

Mag toch hopen dat de reactie "wk011" niet de Walkera gyro's worden bedoeld.... Over onbetrouwbaar gesproken.... (zelf walkera #39 gehad met deze "frikandel" gyro...). Maar dat mag je ook verwachten voor die prijs natuurlijk....

Zelf gebruik ik ook Futaba GY401 + Futaba S9650 (aardig dure oplossing, maar wel gewoon goed). Fantastisch vliegende heli trouwens, ook 3D ..... Vlieg hem nog steeds standaard (+/- 50 vluchten en geniet er elke minuut van !!!!).

Back