Mini Titan SONIX upgrade ok?

Hey iedereen, ik wil mijn Mini Titan graag upgraden met CNC onderdelen. Ik overweeg de complete staart en kop van Sonix te kopen, maar ik heb ze nog nooit echt zien vliegen of in mijn handen gehad. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen of het echt wat is.

Ik wil uiteraard zo min mogelijk speling in de staart en kop en vlieg met name 3D. Zijn deze onderdelen ook echt een stuk zwaarder, ik wil zo min mogelijk snelheid kwijt. Ik vind de Kasama upgrade er een stuk lichter en wat beter uitzien, maar daar betaal je ook flink voor en lastig te krijgen.

Zijn er andere goede opties? De MT upgrades zijn ook best prijzig wanneer je het allemaal los koopt. De sonix kost me compleet zo'n 125 euro (kop incl. swash & staart)

Bij voorbaat dank.

Ik heb geen ervaring met de SONIX onderdelen.
Zien er wel OK uit op de foto's, i.i.g. een stuk goedkoper :)
Ik heb alleen de standaard Kasama kop erop zitten, maar wil nog wel een keer het staart gedeelte gaan bekijken om dat zo spelingsvrij en soepel mogelijk te krijgen..
Ik zou voor 3D alleen upgraden wat strikt nodig is..(slijtgevoelig, speling)
Je zegt het zelf al, gewicht...
Elke gram is er 1, en zolang daar geen extra vermogen of gunstig vlieggedrag voor terugkomt is het een achteruitgang m.i.

Eric

Een vliegmaatje van me heeft deze kop, en het ziet er goed uit. Maar goed, dat zien ze er allemaal in het begin, het is nog afwachten of het alu niet te zacht is...

Groetjes,

Ton.

Ik heb geen ervaring met de SONIX onderdelen.
Zien er wel OK uit op de foto's, i.i.g. een stuk goedkoper :)
Ik heb alleen de standaard Kasama kop erop zitten, maar wil nog wel een keer het staart gedeelte gaan bekijken om dat zo spelingsvrij en soepel mogelijk te krijgen..
Ik zou voor 3D alleen upgraden wat strikt nodig is..(slijtgevoelig, speling)
Je zegt het zelf al, gewicht...
Elke gram is er 1, en zolang daar geen extra vermogen of gunstig vlieggedrag voor terugkomt is het een achteruitgang m.i.

Eric