Mini Titan

Mini Titan

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in de modelbouw en wilde een helikoptertje in elkaar zetten en de Mini Titan sprak mij erg aan. Ik wil daarom een Mini Titan set kopen omdat mijn budget niet heel hoog ligt heb ik wat duurdere dingen vervangen en mijn vraag is nu kan de heli nu gaan werken met deze iets goedkopere spullen?

Benodigdheden:
Een Titan set/kit.

http://www.rcheliparts.nl/product.php?id_product=41

Een gyro.

http://www.hobbypartz.com/60p-dy-1017.html
Een detrum GY48V headklock gyro for 3D Helicopters

Receiver+transmitter.

http://www.xheli.com/79p-th9x-r9b-9channel-radio.html

Een FS-TH9X 2.4GHz 9CH Transmitter

En servo's

TopLine mini-servo Y-3009
sry website deed het niet goed.

Er moet nog een accu en een lader bij maar die moet ik nog vinden.

Bij voorbaad dank

Laatst bewerkt:
Waarom geen ARF versie:confused: Als je nieuw bent in de hobby lijkt me dat veiliger. De mini titan is een zeer goede stabiele heli.

Laatst bewerkt:
Sorry guyken,
Ik ben niet helemaal nieuw in de hobby ik heb een paar elektronische auto's en een boot.
Maar ik heb ze allemaal kant en klaar gekocht dus ik weet niet veel van dingen in elkaar zetten, daarom dacht ik het hier te vragen. Hierbij leek de mini titan een goede start voor dingen in elkaar zetten.

Heel veel dank voor de reactie, mij.

Als ik je eerste post lees, denk ik dat je alles al hebt
Als je zelf allerlei dingen gaat kopen zonder te weten wat je doet, is dan niet handig

Meerstal is een titan als arf niet duur als je kwaliteit ook meetelt
En de originele electronica is ook niet altijd echt geweldig, maar je kan er iig wel een tijd mee vooruit

Met goedkope zooi ben je natuurlijk goedkoop uit, maar meestal ben je er langer mee aan het rotzooien dan dat je vliegt

Als ik je eerste post lees, denk ik dat je alles al hebt
Als je zelf allerlei dingen gaat kopen zonder te weten wat je doet, is dan niet handig

Meerstal is een titan als arf niet duur als je kwaliteit ook meetelt