mini truck show sintlodewijk genk

hoi mede truckers

ik ben op zoek naar mensen die aanstaande zondag met hun rc truck naar genk willen kome. we hebben opdendeurdag bij ons op school sint lodewijk .
er zullen een 20 tal grote vrachtwagens aanwezig zijn . er zal een parkoer en maneuvers uitgezet worden met kegels.er zullen tafels en stoelen voorzien worden en stroom voor de baterij teladen .ik hoop op julie komst dit is een mooie gelegenheid om onze hobby te promoten . ik zelf kom met een mack en 1 of 2 scanias

alvast bedankt

hier even het adres
sint lodewijk
mosselerlaan 110
3600 genk belgie

aub ik hoop dat ik julie mag verwelkomen . alles wat met transport te maken heeft is welkom :p:p:p

Van hoelaat is het zondag?
Misschien dat er nog jongens van de club zin hebben om te komen zal eens informeren. Voor ons is Genk niet zo gek ver.

Greetz Jimmy

hoi

de opendeur dag begint om 13 uur ik stel voor dat iedereen die komt om 12u30 verzamelt op de speelplaats ik zelf ben dan ook daar er worden ook drankbonnen voorzien voor iedere deelnemer
alvast bedankt dat je wil komen .
groeten kenneth

hoi
zijn er aub nog mensen die zouden willen komen. je kan me berijken op mijn gsm 0032497915509 er word drank en electriciteit voor zien .
grtz kenneth

hoi
allemaal ben net het parkoer gaan opzetten voor zondag zijn er mensen die zondag komen. zouden die zich aub willen melden dan kan ik dit door geven voor het antal drank bonen

Back