Ik heb me sinds kort een RAVE ENV 700 electro heli aangeshaft en deze staat al klaar op de werkbank , maar ik zit met enkele vraagjes :
Volgende SETUP gaat gebruikt worden ..
RAVE ENV 700 CLASS HELI 120° CCPM
High Voltage Servo's van OUTRAGE .. 4 stuks .. 7.4 Volt
R 6008 HS Ontvanger van FUTABA .. MAX 6 Volt
FF10 zender
MIKADO Mini V Stabi 5.0 Express .. 7.4 Volt
Kontronik 120 HV Jive Controller
XERA 4035 / 2 Y 600 Watt motor
14T Pinion REVCO
Daar ik een complete leek ben in het V BAR gebeuren en de handleiding vrij weinig prijs geeft wil ik hier eens proberen om meer info te bekomen , ook eventuele LIVE pictures zou welkom zijn ..
Hoe sluit ik de V BAR aan aan de ontvanger ?
Kan ik een 7.4 Volt Lipo gebruiken in deze SETUP ? ( daar mijn ontvanger maar 6 Volt aan kan is dit mss een probleem , maar dat zou spijtig zijn ivm de 7.4 Volt servo's )
Heeft er iemand eventueel een schema voor de kabels van de V BAR naar de R6008HS ontvanger ?
De bedoeling was om deze heli ook te vliegen met de DX8 zender , maar ik ga daar nog even mee wachten daar er problemen mee zijn ..
Dan had ik er gewoon sattelietjes ingeplugd en waren enkele problemen van de baan ..
Grtz
Ron
Volgende SETUP gaat gebruikt worden ..
RAVE ENV 700 CLASS HELI 120° CCPM
High Voltage Servo's van OUTRAGE .. 4 stuks .. 7.4 Volt
R 6008 HS Ontvanger van FUTABA .. MAX 6 Volt
FF10 zender
MIKADO Mini V Stabi 5.0 Express .. 7.4 Volt
Kontronik 120 HV Jive Controller
XERA 4035 / 2 Y 600 Watt motor
14T Pinion REVCO
Daar ik een complete leek ben in het V BAR gebeuren en de handleiding vrij weinig prijs geeft wil ik hier eens proberen om meer info te bekomen , ook eventuele LIVE pictures zou welkom zijn ..
Hoe sluit ik de V BAR aan aan de ontvanger ?
Kan ik een 7.4 Volt Lipo gebruiken in deze SETUP ? ( daar mijn ontvanger maar 6 Volt aan kan is dit mss een probleem , maar dat zou spijtig zijn ivm de 7.4 Volt servo's )
Heeft er iemand eventueel een schema voor de kabels van de V BAR naar de R6008HS ontvanger ?
De bedoeling was om deze heli ook te vliegen met de DX8 zender , maar ik ga daar nog even mee wachten daar er problemen mee zijn ..
Dan had ik er gewoon sattelietjes ingeplugd en waren enkele problemen van de baan ..
Grtz
Ron