Mini V-Bar

Ik ben bezig om een mini v-bar te installeren op mijn nieuw verworven Logo 600 se. Via de pc bezig om e.e.a. te installeren maar bij de selectie van servo's gaat het mis.
Als ik pitch geef dan gaan alle 3 de servo's netjes omhoog, als ik nick geef gaat de achterste servo netjes omhoog en de 2 voorste naar beneden.
Maar duw ik de swashplate naar rechts, dan beweegt de heli naar links en geef ik de stick naar links dan gaat de heli naar rechts......

Ik zie waarschijnlijk iets heel simpels over het hoofd maar ik kom er maar niet achter...

Wie zou mij een tip kunnen geven?

Met groet,
Espen

waarschijnlijk de swasfunctie voor aileron verkeerd staan in je zender...
dus een + in plaats van een - oid

Tijdens de setup moet je aangeven hoe (lees in welke richting) je de Vbar op je heli gemonteerd hebt. Heb je dit correct aangegeven ?

Grtz,
Dirk

Kijk eens op vstabi.info ,daar is alles terug te vinden. Als je futaba vliegt moet je eerst wat kanalen reversen.

idd, als je zomaar kanalen of functies in de zender omdraait, heb je een redelijke kans dat de correctie fout is..

ff checken, en als dit niet klopt, even de vbar setup opnieuw
trouwens, in de handleiding staan zelfs al voorbeelden van allerlei zendertypes..

Wat mis ik? Stap 2 na het kiezen van de input signalen is het GOED ZETTEN VAN DE RICHTINGEN..... T staat er duidelijk in het Vbar programma bij; Pull, Push, Left en Right, Up en Down....:confused::confused: die richtingen moeten ook corresponderen met de sticks.

doe je dat niet, en klopt t niet gaat de rest van de hele setup gegarandeerd fout.

Let ook op met servo 2 en 3, als je die omdraait klopt het ook niet. maar je moet echt gewoon het vbar programma aflopen en goed opletten wat waar staat.

Back