Ik ben sinds enige tijd aan het vliegen met de MINI V STABI 5.1 , maar nu wil ik er een FUTABA S BUS ontvanger op zetten ..
Dan ben ik van een aantal kabeltjes af ...
Nu is mijn vraag , wie kan me even helpen met de aansluitingen van de S BUS ontvanger naar de MINI V STABI ...
De ontvanger die ik wil gaan gebruiken is de FUTABA :
Futaba R6203SB 2.4G 4-channels S.Bus Micro Receiver
Nu op de ontvanger staat een SBUS kanaal , deze gaat naar de RXA van de mini V STABI ?
en de ESC ( ik gebruik de JIVE HV 120 A ) deze gaat naar kanaal 3 van de ontvanger .. ? of gaat deze ook naar de MINI V STABI ?
kan ik de software gewoon loslaten en omschakelen naar de S BUS ontvanger of moet ik opnieuw beginnen met de afstelling in een volledig nieuwe setup ?
Zoals jullie lezen zit ik met enkele vragen ,
Alvast bedankt voor de hulp ..
Grtz
Ronny
Dan ben ik van een aantal kabeltjes af ...

Nu is mijn vraag , wie kan me even helpen met de aansluitingen van de S BUS ontvanger naar de MINI V STABI ...
De ontvanger die ik wil gaan gebruiken is de FUTABA :
Futaba R6203SB 2.4G 4-channels S.Bus Micro Receiver
Nu op de ontvanger staat een SBUS kanaal , deze gaat naar de RXA van de mini V STABI ?
en de ESC ( ik gebruik de JIVE HV 120 A ) deze gaat naar kanaal 3 van de ontvanger .. ? of gaat deze ook naar de MINI V STABI ?
kan ik de software gewoon loslaten en omschakelen naar de S BUS ontvanger of moet ik opnieuw beginnen met de afstelling in een volledig nieuwe setup ?
Zoals jullie lezen zit ik met enkele vragen ,
Alvast bedankt voor de hulp ..
Grtz
Ronny