Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Misschien valt het te riskeren om een gaatje te boren in beide onderdelen en een dun draadstangetje te gebruiken om ze aan elkaar te zetten.
Anders misschien epoxy of langs de zijkant een alu plaatje monteren om beide delen bij elkaar te houden.
Of misschien een goeie reden om een betere zender te kopen
Had dit topic trouwens eerder gezien en heb momenteel 2 kt18 zendertjes,heb effe getwijfeld om eentje weg te doen en jou te mailen maar gebruik ze alle 2 nog teveel (mini-z en Dnano) en anders moet ik,telkens ik wissel van auto,de zender opnieuw instellen.
Lijmen is niet echt een optie, ik zit toch te hopen op iemand waarvan de electro kapot is die m voor een prikkie weg doet
En rij er maar af en toe mee, heb nog 6 andere zenders maar die zullen wel allemaal niet dezelfde taal spreken denk ik? Of kunnen er best veel zenders op die intvanger?
Mini z werkt enkel met de standaard kt18 zender of een upgrade zender (ko propo)
Ik hoop nog altijd de mijne ooit met mijn spectrum te kunnen gebruiken maar zal er niet van komen vrees ik.