mini z sports

Ik ben sinds 1.5 week de gelukkige eigenaar van een mini z sports. Ik heb er inmiddels de nodige ronden op een crp circuit opzitten en ben erg tevreden over de handeling van zo'n kleine auto. Maar zoals jullie weten is de sports uitgerust met de perfex software. Hier dreigt het fout te lopen bij mijn mini z. Nadat hij gedurende die 1.5 week een aantal uren zijn ronden heeft gereden begonnen de voorwielen wat te wiebelen. Eerst marginaal maar binnen een kwartier werd dit erger. Ik heb geen harde crashes o.i.d. gehad in die tijd. Na een batterij wissel werd het nog erger en heb ik besloten een nieuwe pairing tussen de auto en de zender uit te voeren. Dus de manuel erbij en deze aanwijzingen opgevolgd. Gevolg is dat de wielen nu vol ingestuurd staan en niet meer te draaien zijn. Het pairen is inmiddels meerdere keren en zelfs op verschillende manieren uitgevoerd maar ik krijg de wielen niet meer neutraal.
De auto is verder uit elkaar geweest en mechanisch lijkt er niets mis te zijn in de servo?
Heeft iemand dit ook bij zijn sports gehad? Of is het een bekend probleem van de mr03?

De mr03 sport is een net nieuw model dus denk niet dat iemand hier al echt ervaring mee heeft.Gewoon terug ermee naar de winkel en kijken of de wat kunnen doen onder garantie? Staat je stuurtrim op de zender misschien niet juist?

Na vele pogingen van de winkelier om de auto weer rijdend te krijgen is er besloten een nieuwe auto te overhandigen. Ik ben zeer tevreden met dit besluit en kan weer mijn ronden gaan rijden.

Back