minimum turns voor wheelie

je kan ook gewichtjes aan de achterkant van je auto plaatsen :P dan heb je al dat spul niet nodig en dat zet hij meteen een wheelie

Zoek gewoon een Losi xxx of een Asso B4 buggy in de plaats van je geld in brushless te steken die deze auto niet aankan.

of koop een wild wheelie van tamiya :mrgreen:

of noemt die zo niet ?:) nja dan trek je gewoon continu wheelies.. en is geen dure wagen had er eentje van me en heb die verkocht voor maar 30euro , wat was ik ermee..:sleepy:

Ik heb zelf ook een Tamiya Overlander, deze is nog volledig standaard en als je in gras achteruit rijdt, en daarna direct vooruit, dan haal ik wel een wheelie van ongeveer een meter ;) tot de achterkant van de body in het gras begint te happen...

Wheelies trekken vanuit stilstand zit er volgens mij niet in, daarvoor ligt het zwaartepunt te laag. Misschien zou het een idee zijn om de accu zo dicht mogelijk bij de achterste shockdempersteun te monteren, en zelf een wheeliebar te maken?

Ik heb zelf ook een Tamiya Overlander, deze is nog volledig standaard en als je in gras achteruit rijdt, en daarna direct vooruit, dan haal ik wel een wheelie van ongeveer een meter ;) tot de achterkant van de body in het gras begint te happen...

Wheelies trekken vanuit stilstand zit er volgens mij niet in, daarvoor ligt het zwaartepunt te laag. Misschien zou het een idee zijn om de accu zo dicht mogelijk bij de achterste shockdempersteun te monteren, en zelf een wheeliebar te maken?
met welke accu rij jij

Back