Minste kans om gepakt te worden bij duane.

• Topicstarter Topicstarter DepronTemptation
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DepronTemptation

Guest
Ik wil bij hobbycity een bestelling doen maar weet niet hoe ik alles in moet vullen!

Bijvoorbeeld bij Parcel Contents?

en Declared Value?

Ik wil het graag zo snel mogelijk hebben dus ik ga zowiezo voor EMS Express to Netherlands(MAX 2kg) $42.69....

Als je het snel wilt hebben zonder douane, moet je dus NIET voor EMS gaan. EMS wordt veel vaker gepakt.

Verder maakt het helemaal geen moer uit wat je er opzet.

Zo snel mogelijk = koeriersdienst (DHL, UPS, etc)
Maar: koeriersdienst regelt zelf het inklaren, dus 100% zeker BTW, douanekosten en inklaringskosten.
Met gewone post versturen = langzaam, maar wel kans dat je pakketje er zonder betalen doorglipt.
You just can't have the best of both worlds ;)

Met gewone post versturen = langzaam

Dat klopt niet helemaal, mijn laatste 3 pakketjes deden er vanaf verzenden 1 x 3 dagen over en de andere 2 waren er in 4 dagen. (al is dat wel bizar snel)

Ik gebruik nooit EMS omdat het duurder is en lang niet altijd sneller, de pakketjes blijven vaak 2 of 3 weken pending customs in een magazijn liggen omdat ze er blijkbaar niet gelijk een rekening op kunnen plakken.

Wat je als inhoud aangeeft maakt inderdaad niks uit, hobby parts is altijd goed in elk geval.
En als je een klein licht pakketje hebt kun je als aangegeven waarde onder de 22 euro proberen te blijven, dan heb je de minste kans op bijbetalen.

Ik heb Cart weight: 1998g

Hobbyparts dus invullen
Air Parcel (NETHERLANDS) 1500g - 1999g $28.19
en 30%?

Er zitten alleen maar motoren lipo's enz in voor een extra 300 van rcpowers

Ems word je idd zoiezo gepakt. En daarom duurt het wat lang.

Maar voor een pakketje van 42$ die niet al te zwaar is zou ik de goedkoopste kiezen, das meestal de snelste.
En verder maak het niks uit wat je er op zet.

Reken trouwens maar op 2 weken, kan sneller maar kan ook langzamer. En wil je persee iets snel hebben moet je niet om de prijs zeuren en gewoon binnen nl kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back