Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat kan lager.
Met je minthrottle stel je dus af hoeveel toeren dat ie gaat draaien op het moment dat je armt/gas geeft.
Probeer 1100 eens.
Haha dan gaat iedereen vanzelf ook uit de weg als ik in de stad loop!Inderdaad...en daarna je quad op een helm zetten zodat je in de zomer wat koeling hebt als je de helm op doet ;-)
Een andere optie is om het helemaal uit te zetten (ik zou niet anders willen). Via motor_stop kun je er voor zorgen dat de props helemaal niet gaan draaien als je armed.
Dat zou ik je aanraden maar de meningen zijn sterk verdeelt hierover
+1Ook bij het gebruik van de motorstop functie is het belangrijk om de min throttle goed in te stellen. Het is namelijk ook de minimale waarde die de flightcontroller gebruikt tijdens het vliegen. Bij een te lage waarde kan het dus zijn dat je motor helemaal stil komt te vallen bij het maken van extreem scherpe stuurcorrecties.
Min Throttle is de laagste waarde waarbij je motoren in een soepel en constant toerental draaien. Bij mij is dat 1070 ongeveer, maar waarschijnlijk is 1100 ook goed.
Motor stop functie staat verder los van de min throttle. Is alleen jouw voorkeur of dat je de motoren de min throttle waarde wilt laten draaien met het gas dicht of dat je de motoren uit wilt hebben met gas dicht.
Met de motor test functie van Baseflight (als dat voor Multiwii ook beschikbaar is) is de minthrottle en de arm functie goed te testen
Ideaal om het exact goed te krijgen![]()