Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aangezien het toch regent buiten heb ik in CAD wat zitten prutsen aande Miss Los Angeles. Ik vond het origineel te mooi om hem een profile romp te geven, dus ik heb er een doosromp van gemaakt met een ronde motorkap. De RC past hier ook makkelijk in i.p.v. uitgehold of er tegenaan geplakt. De bedoeling is dat de ronding en zijkanten uit 2 helften komen en dan pas gebogen worden, zie onderste plaatje. Ooit was hier op MBF een populair draadje over een depron Tiger Moth die ook zo in elkaar zat.
De vleugel is een licht gebogen plaat, ik was niet zo onder de indruk van de vliegeigenschappen van de Ebeneezers met een volkomen vlakke plaat in de filmpjes. Dit is een stuk sterker, vliegt denk ik beter en is niet meer moeite om te maken dan een vlakke plank. Weliswaar is het dan geen Ebeneerzer meer, maar bij elkaar toch redelijk simpel en snel te bouwen, dan maar vrije klasse.