Mission Planner voor Android Telefoon

Ik heb Mission Planner voor Android geïnstalleerd op mijn telefoon (OnePlus 12; meest recente versie van Android en Oxygen).

Ik kan mijn Pixhawk (deze versie: https://github.com/PX4/PX4-user_guide/blob/main/en/flight_controller/pixhawk.md) aansluiten via USB naar de USB-ingang van mijn telefoon en heb de standaard actie in mijn telefoon op bestandsoverdracht gezet.
Ik zie vanuit Mission Planner geen poort naar de Pixhawk. Ik zie Auto, TCP, UDP, UDPCI en WS, maar Auto werkt niet, en ik weet niet of de andere sowieso kunnen werken, want dan moet ik nog een aantal dingen instellen, en ik heb geen benul ...

Op een engelstalig forum vond ik dit:
"Mission.Planner Android need to do grant of “other devices” to Serial/Bluetooth/USB show in Connection Button ! Go to android configuration screen, application, select Mission Planner, select PERMISSION / OTHER DEVICES, return to Mission Planner app and open Connection List box, you will see all serials connections."
Ik heb dat gedaan, maar dan zie ik alle mogelijke bluetooth-verbindingen die mijn telefoon kent, maar nog steeds geen Pixhawk.

Heeft iemand hiervoor een oplossing ?

Indien ik de Pixhawk verbind naar mijn PC werkt alles prima (via COM5).

Bedankt,
Stefan.

Back