mix van t-rex met E-max

• Topicstarter Topicstarter ejpsx
  • Startdatum Startdatum
E

ejpsx

Guest
Het is dus mogelijk om diverse onderdelen toch te kunnen mixen met de T-rex en de X400,in mijn geval dus de E-max!
Hierbij even wat foto`s van de gemixte heli..
zoals je ziet een rotorkop van de T-rex de carbonframe van de E-max,en dan nog de canopy van de E-max plus landings gestel
setup:
megamotor 16.5.3
esc phoenix 35
4x hitec 55
1x hitec 56 voor staart
graupner ontvanger
gyro rce500 align
ele lipo pack 2200 11,1v

DSC03105.JPG

DSC03106.JPG

DSC03107.JPG

DSC03104.JPG

gyro rce500 align

Hallo ejpsx,
Hoe bevalt die Align rce500 gyro, het is toch een heading lock?
Ik ben van plan voor mijn zoom 400 een andere gyro te kopen,maar ik twijfel tussen de (perfecte?) Futaba gy401 of de bijna helft goedkopere Align.

hey

ik heb een een align gyro op mijn T-rex maar ik ben er niet echt over tespreken :cry: hij
heeft inderdaad heading lock maar ik is zou voor een fatuba gy 401 gaan want ik zit er ook aan te denken om er een ander op te doen
het enige is dat ze erg prijzig zijn.

@ejpsx ziet er goed uit kwijl dat aluminium :wink:

peter

Ik ben zelf zeer tevreden over de rce500 gyro!
heb in het begin vaak de temperatuur over het hoofd gezien,voorbeeld:
binnen afstellen (19 graden) en dan naar buiten lopen om te vliegen (7 graden)..
Tja,toen stuite ik iedere keer tegen het probleem dat de trim van minimaal naar maximaal mocht verstellen.
Gebruik de rce 500 in combinatie met de hitec 56,en moet zeggen de staart is zo goed als bevroren..met heading lock.
Ik heb nu zins kort ook de T-rex 450xl erbij,maar de mix van de E-max en T-rex samen is super stabiel.en vliegt heel erg fijn!

Back