Mixer/Gyro/Receiver Board in 1??( microheli )

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
ik ben sterk van plan om een micro heli te kopen, en heb er al veel over gelezen. toen ik laats op zoek was kwam ik op de ite : rc-expert.com.

der staat een goedkope heli en ik zou dan graag de combo ervan willen...

maar wat er bij staat is Weight Saving 3-in-1 Mixer/Gyro/Receiver Board

weet iemand of dat een beetje te doen is? of zeggen jullie van: dit ding dus egt niet aanschaffen!?

olivier

Ik heb eventjes op die site gekeken en ik zou het zeker niet daar kopen. Je bent onervaren op dat gebied en zij sturen het gewoon op zonder advies. Als je hiermee wilt beginnen ga dan naar een goede modelbouwzaak of naar een vliegclub. Zo bespaar je geld en een grote teleurstelling.

Ik heb zelf geen slechte ervaringen met de 3 in 1 bordjes. (ikarus gebruikt ze ook voor de piccolo) Maar ik had zelf ver zoiets van gaat je bordje kapot dan ben je wel meteen alles kwijt. Regellaar gyo en ontvanger.
Heb nu alles los en werkt ook prima. Ga het morgen in mijn nieuwe Hummie plakken.:rolling:

Ik vind het wel een goeie vraag! zijn er meer meningen? :D

thx voor de reactie :D kank weer wat verder met mijn zoektocht naar de"perfecte" beginners heli voor mij:)

maar tis wel vertrouwbaar dus?

oliduvjee zei:
thx voor de reactie :D kank weer wat verder met mijn zoektocht naar de"perfecte" beginners heli voor mij:)

maar tis wel vertrouwbaar dus?
Leverancier is wel betrouwbaar jah, daar komen ook mijn eerste 2 heli's vandaan namelijk ;)

Back