Hallo jongens.
Ik zit met een verschijnsel dat ik niet zelf op kan lossen.
Vlieg zelf met een X-Quad met mikrokopter elektronica.
Tijdens het testen van de PID instellingen is het me opgevallen dat het toestel een snelle reactie op de Nick-as vertoont maar een duidelijke langzame reactie op de Roll-as.
Met reactie bedoel ik dus het terug level brengen van het toestel na een snelle input.
Heb in de mixertabel gekeken en alles is symmetrisch.(-64 en +64)
Een vriend van me vliegt ook een quad met MK spul en ook die van hem vertoont het verschil op de Nick- en Roll-as.
Heeft iemand hier een verklaring voor?
De verdeling van de motorkrachten op zowel de X als + quad zien er symmetrisch uit.
Zou het kunnen dat er ergens in de software een verborgen instelling zit?
Dat H&I met opzet de Roll-as trager hebben gemaakt?
Alvast bedankt voor de te nemen moeite jongens!
Schroef
Ik zit met een verschijnsel dat ik niet zelf op kan lossen.
Vlieg zelf met een X-Quad met mikrokopter elektronica.
Tijdens het testen van de PID instellingen is het me opgevallen dat het toestel een snelle reactie op de Nick-as vertoont maar een duidelijke langzame reactie op de Roll-as.
Met reactie bedoel ik dus het terug level brengen van het toestel na een snelle input.
Heb in de mixertabel gekeken en alles is symmetrisch.(-64 en +64)
Een vriend van me vliegt ook een quad met MK spul en ook die van hem vertoont het verschil op de Nick- en Roll-as.
Heeft iemand hier een verklaring voor?
De verdeling van de motorkrachten op zowel de X als + quad zien er symmetrisch uit.
Zou het kunnen dat er ergens in de software een verborgen instelling zit?
Dat H&I met opzet de Roll-as trager hebben gemaakt?
Alvast bedankt voor de te nemen moeite jongens!
Schroef