Deze info las ik op het RCtech rorum.... Kerel zei het rechtstreeks van de manne van Castle zelf te hebben...
Ik heb de MMP in men Bullet MT flux steken.... geared to the moon...
Heb em op 14.4v een zware parkingbash gegeven waar ik meermaals de top van +100km/h gehaald heb, rijdende op grippy MT banden, wheelies bij de vleet... Veel Ampere's getrokken dus.... en dit zonder heat-problemen op de ESC... toegegeven, was iets warmer als een normale bedrijfsthemperatuur... maar de ESC is nooit in veiligheid gegaan....
Zou een 60A esc dit werkelijk kunnen??
Castle zegt zelf dat je de ESC in combo met de neumotor 1515 2200kv mag gebruiken in 1/10 voortuigen....
Vond het een verwarrend en verontrustend stukje info...
Kan iemand meer licht schijnen op de zaak?
Ik heb de MMP in men Bullet MT flux steken.... geared to the moon...
Heb em op 14.4v een zware parkingbash gegeven waar ik meermaals de top van +100km/h gehaald heb, rijdende op grippy MT banden, wheelies bij de vleet... Veel Ampere's getrokken dus.... en dit zonder heat-problemen op de ESC... toegegeven, was iets warmer als een normale bedrijfsthemperatuur... maar de ESC is nooit in veiligheid gegaan....
Zou een 60A esc dit werkelijk kunnen??
Castle zegt zelf dat je de ESC in combo met de neumotor 1515 2200kv mag gebruiken in 1/10 voortuigen....
Vond het een verwarrend en verontrustend stukje info...
Kan iemand meer licht schijnen op de zaak?