Model bierkisten

• Topicstarter Topicstarter marcelinets
  • Startdatum Startdatum
M

marcelinets

Guest
Weet iemand waar je model bierkisten en flesjes kan kopen 1.14?

Had een adres is Duitsland http://www.bierkisten.de ook wel bekend onder http://www.Freundtundfreundt.de helaas bestaat deze niet meer.

Zoek voor mijn coca cola trailer nog aantal van deze kisten met flesjes.
imga0598.jpg
Foto is bedoeld als voorbeeld van de bierkisten.

Sorry hoor, lees eens goed er staat dat ik meerdere kratten zoek met flesjes.
Met meerdere bedoel ik stuk of 50 tot 80 stuks.

Mini trucks verkoopt complete pallets met bierkratten 1/14. Ik weet niet of je daar wat aan hebt?

Groeten Martijn

Mini trucks verkoopt complete pallets met bierkratten 1/14. Ik weet niet of je daar wat aan hebt?

Groeten Martijn
Dank je voor het meedenken, mini-trucks heeft ze enkel van karton op een pallet.

Marcelinets ik gaf je een tip. Neem me niet kwalijk Fjoe.... Ik bedoelde er mee dat je ook wel eens bij iemand zou kunnen infomeren of die iets voor je zou kunnen betekenen.
Volvo/ben als het in 3D geprint moet worden zal dat veel gaat kosten,omdat ik er aardig wat nodig zal hebben, en dan heb ik het alleen over lege kratten zonder de flessen bloken.

Tip! als de kratten niet (af)gestapeld hoeven te worden op de pallet, overweeg dan om het hart van piepschuim o.i.d. te maken en daarom heen de kratten te plaatsen. zo heb je per saldo minder kratten nodig wat scheelt in de kosten. als je het piepschuim o.i.d. ook nog in de kleur van de kratten maakt valt het (bijna) niet op.

Hallo Ginner,
dank je voor de links hier heb ik zeker wat aan. heb ze even opgeslagen.

Tip! als de kratten niet (af)gestapeld hoeven te worden op de pallet, overweeg dan om het hart van piepschuim o.i.d. te maken en daarom heen de kratten te plaatsen. zo heb je per saldo minder kratten nodig wat scheelt in de kosten. als je het piepschuim o.i.d. ook nog in de kleur van de kratten maakt valt het (bijna) niet op.

Hallo Loeana

Goeie tip bedankt.

Back