Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooi filmpje, leuk idee. Alleen te realiseren met een groot model.
Ik vraag me af waarom de 'echte' jongens het wiel niet uit hebben gedaan. Je krijgt nu elke keer dat de kleppen open gaan een waarschuwingstoon (dat het wiel niet uit is), en het beetje weerstand van het wiel hadden ze best kunnen gebruiken.
Verder is mooi de vertraging in de aanwijzing van de variometer te horen na de fly-by. Bij het optrekken na de fly-by duurt het een seconde of 2 voor de vario enthousiast wordt.
wat een super film,
de piloot is zelf ook een top modelvlieger, doet veel acro wedstrijden
Marcus heeft wel eens bij ons op de club wedstrijdgevlogen
een super toffe gast, met altijd zijn blauwe mutsje op
Dat was de meeting in Bückeburg in 2008, een schitterende meeting welke helaas niet meer wordt georganiseerd.
Dezelfde dag hebben ook een grote model-Habicht en het origineel een synchroonvlucht gemaakt, geweldig om te zien. Verder twee dagen lang een mix van grote schaalzwevers en bemande zwevers. Ook de ETA met Hans Werner Grosse kwam op bezoek.
Ik heb de complete 50 minuten Bückeburg film waar het bovenstaande stukje film uit de link een gedeelte van is. Helaas is deze 570 MB grote file volgens mij niet meer van de website van TUN-Modellbau te downloaden.
Prachtig om groot en nog groter samen te zien vliegen!
Heb zelf een abo op het YouTube kanaal van "nastycop420", hij is een FPV vlieger en heeft ook [URL="
mooi filmpje online[/URL] staan waarbij hij dicht rond een zwever cirkelt! Ook niet slecht, en bekijk ook eens zijn fimpje van het FPV vliegen in New York . .
Heel toevallig is de piloot van de Duo Discus (het model) van de beginfilm en van de zwever van het laatste filmpje dezelfde persoon. Het is Uli Nyffenegger de eigenaar van TUN-Modellbau.