model slipway??

Ik koop het nooit meer.
Maar er zijn hier ook mensen die het helemaal super vinden.
Ik denk wel dat er meer als enige ervaring voor nodig is om tot een fraai resultaat te kunnen komen.
Dus als dit je eerste stappen in de scheepsmodelbouw zouden moeten worden zou ik het negatief adviseren.

Het mooie is dat het een complete bouwdoos is, maar het heeft veel nadelen. Het witmetaal is niet altijd bruikbaar. Het is erg zacht en nauwelijks iets anders mee te doen dan lijmen. De opbouw maken lijkt heel veel op zelf bouwen, alleen hoef je niets af te tekenen. Als eerste model zou ik hier niet gelijk voor kijken. Met wat meer ervaring is het zoals Adam al zegt erg persoonlijk. Ik heb de Wyeforce gebouwd en dat ging redelijk. De passing laat wel eens te wensen over, maar het was te doen.

Gr. Ron

Harm-Jan,

Deze bouwpaketten zijn mooi voor de gevorderede bouwer. En zoals Ron ook meld de wit metalen delen zijn niet echt alles.

Als dit je eeste boupaket word zou ik het persoonlijk niet doen. Maar dat blijft natuurlijk nog altijd je eigen keuze.

Veel sucses.

Gerrald

ok heel erg bedankt voor de informatie. ja want ik vond die sleepboot de dutch courage erg mooi om te kopen dus ik vraag maar even wat jullie ervaringen zijn. maar dat weet ik nu heel erg bedankt. gr harmjan

Back