Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben opzoek naar een vliegclub in de omgeving van Voorhout/leiden. alleen ben ik bang dat die er niet zijn.
Ik weet wel dat er soms wat gebeurt op EHVB(vliegveld Valkenburg) maar die wordt binnenkort gesloopt. Ook is het nogal ver fietsen met een vliegtuig achterop.
jammer dat er lidmaatschapkosten aan zijn verbonden... want vliegen + onderhoud opzich is al duur ik zit hier in leidschendam (den haag/Leiden) en zoek mensen die ook een rondje willen helicoptervliegen en mij eventueel kunnen bijleren
Met één verhinderde crash heb je de contributie terugverdiend.
Blijf in ieder geval drie-vier kilometer uit de buurt van club om wederzijdse storing te voorkomen.
En vlieg ook niet in gemeente met een club. Motivaties: politie-bezoek-tijdens-wild-vliegen
Tuurlijk, dan is Boskoop geen probleem met de fiets !!
@Pepper, andere mogelijkheid is Abbenes, het (toekomstig) veld van HLC (Hoofddorpse club die moet verhuizen).
Overigens, ik vlieg op Valkenburg en van sloop is nog niet direct sprake, gaan nog wel een paar jaar overheen.
Volgend jaar sta ik daar weer gewoon op het veld!