Model voor setup gevraagd: Geef jou mening!!!

hoi,

Ik heb al een lange tijd een setup liggen maar ik weet er geen geschikt model voor.
Zo nu en dan pruts ik wat in elkaar maar het duurt nooit langer dan een paar dagen of het ligt al weer los op m'n bureau te wachten voor het volgende model.

Dus probeer mij maar te overtuigen wat volgens JOU het BESTE model is voor dit setupje;

- Motor : 1540kv brushless motortje van Rctechnics
- Regelaar : 12A Fly brushless esc
- Servo's : 2x Towerpro 5gram (kan er altijd 1 extra besteld worden indien nodig)
- Ontvanger : Esky 6ch 17gram
- Accu : Lipo 7.4V 800mAh
- Prop (mag ook een andere) : GWS slowfly 7x6

Onthoud:

- Moet zelfbouw zijn
- Hoeft geen beginners model te zijn
- Moet redelijk makelijk te bouwen zijn (liefts geen moeilijke depron schaalmodellen)
- Geef al je argumenten waarom ik het door jou gekozen model moet bouwen, bijv: Omdat het zo'n lekkere ragbak is. (is voor mij al goed genoeg)

Ik smacht naar reacties!!!

ik heb hier nog bouwtekeningen liggen voor een balsa hand zwevertje. HEEL oude tekeningen. t zwevertje heb ik vaak gemaakt, ook wel eens vergroot om er electronica in de bouwen.

Die kan ik wel voor je kopieren en opsturen? ik vond t altijd erg relaxed bouwen.. en hij vliegt heerlijk(rustig)

ik heb hier nog bouwtekeningen liggen voor een balsa hand zwevertje. HEEL oude tekeningen. t zwevertje heb ik vaak gemaakt, ook wel eens vergroot om er electronica in de bouwen.

Die kan ik wel voor je kopieren en opsturen? ik vond t altijd erg relaxed bouwen.. en hij vliegt heerlijk(rustig)

ik ben wel benieuwd naar dat zwefertje , zijn er mischien ook foto`s van?...

hoi,

Ik had voordat het nieuwe forum er was, al een paar berichten gekregen maar die staan er nu niet op omdat er waarschijnlijk geen backup van was. Daarin had iemand de Duplex Delta genoemd, dat leek mij een leuk model dus ben ik die gister en vandaag gaan bouwen.
Hij is nu af, bouwverslag komt waarschijnlijk nog op het forum te staan.

Groet,

Freek

De Duplex Delta in de 30" uitvoering is uitstekend geschikt voor jouw setup.

http://www.rcplans.nl/catalog/product_info.php?cPath=28&products_id=39

ddd4.jpg

Deze foto toont de kleinere 20"versie.

Video van de 30" versie:

http://s63.photobucket.com/albums/h149/genebond/?action=view&current=DD4.flv

Ik heb net een demoissele inelkaar gezet. Weinig werk en nog geen idee hoe die vliegt. Ik heb hem een keer van de grond af laten komen ergens in een hal. Meteen een reparatie (motor steun brak af) dus nu wacht ik op minder wind en een open plek. Leeg toestel weegt 200 gram (+een paar extra voor wat versteviging).

Back