Model-zeilen op 16 november in Den Haag

• Topicstarter Topicstarter Henk Modderman
  • Startdatum Startdatum
H

Henk Modderman

Guest
Vanwege het succes van ons vorige bezoek aan de HMBC hebben we besloten nogmaals te gaan varen op Madestein, en wel op zondag 16 november 2003, start ca. 11:00 uur.

Het is de bedoeling om in een ontspannen sfeer een aantal (oefen)zeilwedstrijden te varen en je de gelegenheid te bieden om je boot te trimmen en ervaringen met andere zeilers uit te wisselen etc.

We hopen op een grote opkomst, er varen inmiddels in deze regio al aardig wat schepen :!:

Voor de juiste route naar Madestein kijk je het beste bij de vaarlocaties op onze website.

Er wordt op ons bezoek gerekend in Den Haag, de koffie zou vast klaar staan is beloofd!

Het zou fijn zijn als je even liet weten of je kwam. :idea:

Henk,

Ik weet dat jij een van de MM zeilers bent, maar is deze dag ALLEEN voor MM zeilers, of is een ieder met wind aangedreven boten welkom?
Dan wil ik ook nog wel even langs komen als het weer het toelaat ;)

Marco.

Nee hoor, dit is niet exclusief voor MM zeilers, juist niet zou ik zo zeggen.
IEDEREEN is van harte welkom, hoe meer zeilen, hoe meer vreugd :wink:

Ik hoop dat je ook mee komt zeilen :lol:

In dat geval ga ik proberen om te komen. Dat is aanstaande zondag he...

Als het weer beetje OK is, en er geen herfststorm is, ga ik denk wel van de partij zijn. Ik heb namelijk geen stormzeiltjes ;)

Hete koffie is wel te krijgen daar toch, dus de kou moet wel te overleven zijn. Zeker met een lekker warme thermo onderbroek en hemd ;)

Marco.

Pas op hè, aanstaande zondag is de 9e en we gaan volgende week de 16e hoor :!:

Vandaag... de 16e dus... Wordt ik wakker, kijk uit mijn raam, en wat zie ik....

REGEN en vooral GEEN wind.....

Ga maar gewoon even kijken of er nog meer idioten :twisted: zijn die met dit weer naar Den Haag komen ;)

Marco.

Nou, ut was gezellig ;) Daar hield ut alleen wel mee op ;)

Het regende continu, en er was ehhhh eigenlijk geen wind.

1 Micromagic is zeker een 3 kwartier bezig geweest, om een afstand van 30 / 40 meter af te leggen ;)

Wel weer veel van geleerd, en de Micro's blijven toch erg grappig ;) Leuk om te zien dat in een fabrieks bootje zoveel bouwverschillen zitten.

Marco.

Helaas, je kan nog zo je best doen, maar het weer laat zich niet regelen. Ondanks dat vond ik het toch erg gezellig, leuk om je eens te zien en ik hoop dat je nog vaak mee komt varen. :wink:

Het was erg gezellig, leuk om wat mensenb te ontmoeten van het forum. Volgende keer beter weer bijvoorbeeld 30 november tijdens de boterletterrace.

@Marco: wil die Libera nu wel zien zeilen....ipv static :wink:

@Henk: Bedankt voor de organisatie en meel ff met Steven over die gegevens van regio geregistreerde MM-ers

LaurenZ/MM117

Ik zal mijn best doen om te proberen te komen op de boterletterrace, maar beloof niets ;)

Dat zeilen komt dan wel weer goed ;)

Marco.

Ik kreeg zojuist het bericht door dat de Boterletterrace niet op 30 november maar op 7 december wordt gehouden, tis maar dat jullie het weten :( :evil: :!:

Ik kan dan dus echt niet. grrr :evil:

Das voor mij alleen maar beter ;) Grotere kans dat ik dan aanwezig ben ;)

Weekend van 30 Nov was lastiger ;)

Marco.

damn....kan ik dus echt niet....had me al compleet gefocust op 30ste.....waarom, waarom!!!! :cry: :cry: :cry: :cry:

LaurenZ/MM117

ps waarom is race eigenlijk verplaatst?

Houden de heren er rekening mee dat de boterletters dan over de uiterste houdbaarheidsdatum heen zijn?
Vanuit het oogpunt van HACCP is dat niet plezant...

Roel

Back