Begin deze maand werd het verschijnen van de Modelbouw Aktueel op het forum aangekondigd middels onderstaande post.
Topic is daarna door Robert met de volgende opmerking gesloten.
Wat mij betreft wordt de plank hier flink mis geslagen. Het betreft hier geen
winkelbespreking, maar gewoon een aankondiging van een gebeurtenis.
Het lijkt me dat modelbouwforum gewoon een platform moet zijn waar je melding kunt maken van dergelijk zaken. Het uitkomen van een boek of een nieuw model (en het vermelden van de winkel die hem al heeft) is toch ook geen winkelbespreking. Het aankondigen van een beurs zou dan ook niet meer mogen, want misschien wordt er wel verkocht ...
Meningen ... ??
De nieuwe Mba is klaar en ligt inmiddels bij de abonnees, de modelbouwshops en de tijdschriftenkiosk te wachten om gelezen te worden.
Hoofdzakelijk de nieuwigheden die te zien waren tijdens de Spielwarenmesse te Neurenberg, de meest belangrijke beurs voor Europeese modelbouwers. Dus wil je weten wat er komen gaat voor het komende vlieg- vaar- en rij- seizoen, dan mag je nummer 135 niet missen.
Veel leesplezier gewenst.
Frans
ook namens het hele auteursteam dat keihard gewerkt hebben om dit weer voor ekaar te krijgen.
Topic is daarna door Robert met de volgende opmerking gesloten.
Beste mensen,
In mijn ogen behoort ook dit tot winkelbesprekingen, wij zijn geen communicatiekanaal van modelbouw-aktueel en mededelingen hieromtrend vind ik hier dan ook niet thuishoren, straks krijgen we hier mededelingen van alles wat er in andere media gebeurt, dat is niet de bedoeling.
Slotje dus, en topic gaat weg.
Robert
Wat mij betreft wordt de plank hier flink mis geslagen. Het betreft hier geen
winkelbespreking, maar gewoon een aankondiging van een gebeurtenis.
Het lijkt me dat modelbouwforum gewoon een platform moet zijn waar je melding kunt maken van dergelijk zaken. Het uitkomen van een boek of een nieuw model (en het vermelden van de winkel die hem al heeft) is toch ook geen winkelbespreking. Het aankondigen van een beurs zou dan ook niet meer mogen, want misschien wordt er wel verkocht ...
Meningen ... ??