Modelbouw aktueel is er mee gestopt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals de titel al aangeeft, is modelbouw aktueel er mee gestopt.
(na ernstige bedreigingen, schijnt)
Het gerucht gaat, dat ze eenmalig een advertentie hadden geplaatst van Hobby-city/hobby-king, en daarom zijn bedreigt.
Dan zou ik dus denken, zal wel dan wel door de concurrentie zijn geweest.
Weet iemand hier meer van??
:bye:

hallo
voor de modelautofan is er toch nog M-AUTO
en zantvoord,het is geen motorblad maar begint wel met een M :D:D:D
mvg markioo

Ik had net weer een jaar abonnementsgeld betaald en daar ga ik nu denk ik nog niet 1 tijdschrift voor terug zien..
Ik ben benieuwd of en hoe ze die kwestie gaan oplossen, want ik zal vast niet de enige zijn.

Voor 30 euro kun je heel wat kopen bij hobbyking. ;)

Wat je zegt Sven, inderdaad erg vervelend voor die mensen die jarenlang hun ziel en zaligheid in dat blad hebben gelegd.

Laatst bewerkt:
Ja dus? Moet ik dan maar betalen voor andermans hobby als et een keer niet goed gaat?

Als ik een keer een dag moet werken met een snotneus en ik krijg mijn bestellingen niet af,
moet de klant dan ook maar niet zeuren en zijn geld achter laten zonder spullen te krijgen omdat ik mijn werk al jaren doe?

Voor mij is het gewoon maar een tijdschrift,
als ik niks terug krijg voor mijn centen mag ik best klagen.

Je wilt toch niet zeggen dat jij naar huis gaat als het werk nog niet af is? Tss, da's nu niet erg klantvriendelijk. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat jij wel het type was dat zelfs na een faillisement nog (onbetaald) door zou werken. Alles om de klant tevreden te houden tenslotte, toch?

En het was absoluut niet mijn bedoeling om te insinueren dat je niet mag klagen. Ik gun ieder zijn hobby.

Ik ga niet met andermans centen lopen als je dat soms bedoelt.
Het kan me niet schelen wat er gebeurd is, ik wil gewoon waar ik recht op heb.

En Micropuller, jouw hobby is schijnbaar het lopen zieken op alles wat ik te zeggen heb,
want overal zie ik je weer opdraven met een steek in et donker omdat je weer eens wat te zagen hebt over mijn mening.
Ik zeg zoek een andere hobby want ik heb schoon genoeg van je schijnheilig gedrag.
Je doet roomser dan de paus, en of het je niets kan schelen dat een ander je geld verprutst..

Laatst bewerkt:
Dus jij mag wel klagen over zeikers, maar ik mag niet zeiken over klagers?
Die mensen van modelbouw aktueel hebben nu wel even wat anders aan hun hoofd, want reken maar dat een faillisement (want dat is het in principe) je niet in je koude kleren gaat zitten.
Je zou ook even rustig af kunnen wachten ze e.e.a. af gaan handelen, in plaats van meerdere malen op een openbaar forum te gaan posten over het feit of je je geld wel terug krijgt.

Laatst bewerkt:
Ten eerste ik ben niet begonnen met klagen,
ik vroeg me enkel af wat er met mijn abonnementsgeld gaat gebeuren nu er niks is waar ik een abonnement op kan hebben.
Ik heb dus betaald voor iets wat al niet meer bestond, en dat geld wil ik graag terug zien.
We zijn inmiddels ook al weer een maand verder, van een officieel bericht is in geen velden of wegen wat te bekennen.
De website, waar ze op zijn minst een kleine uitleg hadden kunnen plaatsen, is inmiddels al wel volledig verdwenen..

Ten tweede snap ik niet wat jou probleem nu is met mij,
want je doet waar mogelijk wel erg je best om mijn meningen dwars te liggen.
Als iets wat ik zeg je niet aan staat, moet je daar dan perse weer een vervelende discussie aan vast plakken?
Laat mij mijn ding doen en laat me lekker met rust, dat zou een boel humeuren goed doen..

Laatst bewerkt:
Je doet roomser dan de paus, en of het je niets kan schelen dat een ander je geld verprutst..
Jij noemt het Roomser dan de paus, ik noem het niet meer dan normaal/sociaal. En hoezo geld verprutst? Me dunkt dat het blad niet falliet is gegaan dankzij een verkeerde belegging van het abonnementsgeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back