Modelbouw aktueel

• Topicstarter Topicstarter kwiklink
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kwiklink

Guest
De nieuwe Mba is klaar en ligt inmiddels bij de abonnees, de modelbouwshops en de tijdschriftenkiosk te wachten om gelezen te worden.

Hoofdzakelijk de nieuwigheden die te zien waren tijdens de Spielwarenmesse te Neurenberg, de meest belangrijke beurs voor Europeese modelbouwers. Dus wil je weten wat er komen gaat voor het komende vlieg- vaar- en rij- seizoen, dan mag je nummer 135 niet missen.

Veel leesplezier gewenst.

Frans

ook namens het hele auteursteam dat keihard gewerkt hebben om dit weer voor ekaar te krijgen.

Heb hem grotendeels gelezen, vond het wel jammer dat er eigenlijk alleen maar over de beurs werdt gepraat (waar ik het meeste al via dit forum wist vd neuheiten)

Desondanks zag het er allemaal weer verzorgt uit en heb ik met plezier het blad doorgelezen

Beste mensen,

In mijn ogen behoort ook dit tot winkelbesprekingen, wij zijn geen communicatiekanaal van modelbouw-aktueel en mededelingen hieromtrend vind ik hier dan ook niet thuishoren, straks krijgen we hier mededelingen van alles wat er in andere media gebeurt, dat is niet de bedoeling.

Slotje dus, en topic gaat weg.

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back