Modelbouw bouwplannen

Welke site moet ik verder doorontwikkelen?

• De site [url]http://modelbouwplannen.wix.com[/url]

Votes: 0 0,0%
  • de site [url]http://modelbouwplannen2012.wix.com/modelbouwplannen[/url]

Votes: 2 100,0%

• Total voters
    2
  • Poll closed .
Hallo allemaal,

Zoals jullie wellicht al weten, heb ik 2 weken geleden een begin gemaakt aan een nieuwe bouwplannen site, modelbouwplannen.tk
De site staat nu online.

Na aanleiding van een opmerking over de lastigge mediafire links, host ik de bestanden nu zelf, waardoor u deze rechtstreeks kunt opslaan.

Alle verdere op en aanmerkingen zijn welkom en kunnen hier gepost worden.

Ook zijn alle bouwplannen welkom, je kunt deze mailen naar Arjandevries.een@gmail.com

Alvast bedankt,

Arjan

Laatst bewerkt:
Voordat ik "troep" binnenhaal op m'n computer. heb je de plannen zelf gecontroleerd? heb je meer info over de Fokker G1?

Bedankt ,
Cor

Dank je wel Arjan, het is interessant als je deze informatie op de website erbij zet, zo ook de afmetingen gepland gewicht, in welk computer-formaat de tekeningen zijn etc.

Cor

Als ik de PDF files van je Flea Fli of Coy Lady download krijg ik bij allemaal "not a PDF file or corrupted". Alleen de bovenste de Stevens Acro werkt. Wellicht je site wat beter testen met verschillende browsers? Ik gebruik Firefox als browser en ik gebruik foxit PDF reader en die geeft eigenlijk nooit problemen bij PDF files.

bij mij doet hij het gewoon op firefox?

Ik heb dezelfde problemen. Nou heb ik met mijn iMac ook in een ander verband best wel problemen met Firefox en pdf's (ook met eventuele extensies daarvoor).
Net even geprobeerd met die Flea Fli, en met Firefox op allerlei manieren (direct openen, eerst opslaan dan openen) geeft hij een "corrupted" file aan. Met Safari geen enkel probleem, pdf opent gewoon in een nieuwe tab, en de daarin vermelde link werkt ook. Ook met Chrome werkt het zoals het hoort.

Groet,

Ad Bakker

Ad,

Ik zal even kijken of er op internet iets over dit probleem te vinden is.

Als dit niet het geval is ga ik naar een andere filehoster, ik ga niet registreren voor iets wat niet werkt natuurlijk!

In ieder geval voor de bevestiging van het probleem.

Arjan

Laatst bewerkt:
Ik zal even kijken of er op internet iets over dit probleem te vinden is.

Als dit niet het geval is ga ik naar een andere filehoster, ik ga niet registreren voor iets wat niet werkt natuurlijk!

Arjan, als je wat vindt houd ik me aanbevolen. Ik heb hetzelfde probleem met een (heel klein) forum dat ik beheer. Het is nog gecompliceerder met pdf's met interne links, die werken (als ze de pdf al kunnen openen) dan ook weer bij de ene wel en bij de ander niet.

Groet,

Ad

ik heb de 1e 2 paginas via een andere hoster geregeld, zijn hiermee nog problemen (het zweefvliegtuig gedeelte)

ik hoor het graag

Arjan

de beide zwefers en de middendekker pagina is nu bijgewerkt, alles op deze 3 pagina's staan nu bij een andere hoster, lukt het jullie nu?

ik heb de 1e 2 paginas via een andere hoster geregeld

De DFS_Reiher is een pdf, en die deed het ook in Firefox goed. Maar daarnet had ik alleen de Flea Fli geprobeerd met problemen. Dus eigenlijk weet ik het nog niet. Daarvoor zou je dus de laagdekkers om moeten zetten.

Groet,

Ad

De DFS_Reiher is een pdf, en die deed het ook in Firefox goed. Maar daarnet had ik alleen de Flea Fli geprobeerd met problemen. Dus eigenlijk weet ik het nog niet. Daarvoor zou je dus de laagdekkers om moeten zetten.

Groet,

Ad

ik zal de flea fli even overzetten, minuutje geduld.

Back