Modelbouw Club Zuid-Limburg

Is er iemand toevallig lid van deze club? Ik had iets gehoord van vaaravonden: iedere week vrijdag en zaterdag van 19:00, op de vijver in Valkenburg, klopt dat?
Wil namelijk eens een keer gaan kijken voordat ik een boot aanschaf.
Thanks

Ik ben er wel een paar keer weze kijken , ze varen op vrijdag avond van 19:00 tot 21:00 meen ik , en op zondag van 13:00 tot 16:00 .

Je mag er alleen met elec. Varen
Locatie is in het geulpark in valkenburg :wink:

Mvg Timo

Misschien dicht vanwege vakantie?
Kijk anders 's of je een site, telefoon nummer of zo kan vinden.
Ze hadden wel altijd een website, en een vakantie zou daar dus ook op moeten staan. Maar de site die ik van hun heb wordt blijkbaar al meer dan 2 jaar niet meer bij gehouden gezien de datum, of je wordt al doorverwezen naar een ander pagina, en op 'Enter' drukken werkt al niet meer (althans bij mij). Verder nog even gezocht, maar ik heb niet echt een 'werkende' site van ze gevonden.
Erg handig voor evt. nieuwe/toekomstige leden die wat info zoeken over clubs in de regio Limburg... :cry: Hou de pagina's van je vereniging wel up-to-date zou ik zeggen. Iedereen is daar mee gebaat, niet?

Hallo The Hawk,

ik ben lid van die vereniging, mag mezelfs secretaris noemen.

De vaartijden die aangeven zijn kloppen, alleen bij mooi weer en natuurlijk als de mensen interesse hebben om te varen. In de vakantie periode kan dat wat minder zijn maar die is weer om dus probeer het in de toekomst nog eens.
Ik kan persoonlijk maar eens in de twee weken daar ik twee ploegen dienst draai en me geen halve dagen vrij kan permiteren om de twee weken, helaas.

Wat de website betreft, die is inderdaad al een behoorlijke tijd niet meer bijgewerkt daar ik niemand bereidt vind om er werkelijks iets aan te doen, momenteel ben ik secretaris, webmaster en regelaar van de club. Maar daarbij komt nog dat ik buiten de club een hoop andere dingen moet en wil doen. Hopelijk komt in deze situatie wel in de komende maanden een verandering daar ik het secretariaat overdraag naar een nieuwe secretaris.

Het juiste adres is trouwens: http://www.model-bouw-club-zuid-limburg.com/

Dus wanhoop niet en kom gerust vrijblijvend naar het vaarwater, neem je model gerust mee.

André

Nou als ik eerlijk ben heb ik nog geen model :oops: en juist daarom wil ik graag in contact komen met die vereniging. Een boot staat op mijn planning. Als het zeker is dat er volk is laat me dan wat weten want me vader wil niet weer voor jan met de korte achternaam naar valkenburg rijden

hahahahaah,

kan ik me voorstellen.

Ik zelf kan de komende twee weken helaas niet, eerst weekendje Moessel varen en dan middagdienst, maar als de week erna het weer meezit ben ik er.

Mail van te voren even naar mij dan weet je zeker of er iemand is.

André

Back