Modelbouw en miniatuur beurs, Evenementenhal Rijswijk

• Topicstarter Topicstarter fabian vd kolk
  • Startdatum Startdatum
F

fabian vd kolk

Guest
wie gaat er heen???
ik ga wel op zaterdag
tot dan

Ik ben naar die beurs in de Zeelandhallen geweest en die was opzich wel tof, helaas was er zeer weinig rc spul aanwezig. Na het zien van de site ben ik bang dat deze beurs hetzelfde aanbod rc zal hebben...

Ben ook naar de beurs geweest inderdaad op vliegtuig gebied is er erg weinig het zijn hoofd zakelijk bootjes (hele mooie,overigens) treinen en statische modelbouw en er staan ook stands met veel gereedschap verder was het er best aardig :?

hey

ik ben ook vanmiddag geweest...
en zoals hier boven ook al staat veel treintjes en boten....
er waren ook wel rc auto's,er waren 2 rc circuits 8) ik heb ook een mooie ford falcon xr8 body kunnen kopen voor 10 euro 8) voorgespoten (heel mooi!!) en met stickers.
er was echt veel te zien, echt mooie dingen :D
als jullie willen kan ik wel even een fotootje maken van mijn nieuwe body aanwinst......

groetjes steef

Ik zal bij HFCC mee doen, maar dan waarschijnlijk wel in de 1:10 klassen. maar wie weet kom ik ook wel gewoon lekker kijken, of leen ik ergens een siwftje.... :wink:

Groet Robert

Cor, ik ben er bij, beide dagen. Lekker 'Swift'-en. En ik neem ook 1 of 2 auto's voor de fun mee. Waarschijnlijk Xray T1M en/of Tamiya TA03R-S. Misschien Corally 1:12, maar de slijtage van foam is wat bewerkelijk.

Back