Modelbouw winkel Subs

• Topicstarter Topicstarter Subje
  • Startdatum Startdatum
S

Subje

Guest
Goedendag beste stuurlui :wink:

Weet iemand toevallig welke modelbouwwinkel in Nederland een groot assortiment subs heeft? Volgens mij hebben de meeste modelbouwwinkels namelijk nauwlijks tot geen subs.

Het liefst in de buurt an Amsterdam.

Bedankt!

Hallo, hier de wal ..... (rus :roll: :lol: )

Er is helaas naar mijn weten geen enkele modelbouwzaak in Nederland met een groot assortiment subs. Het is een te specifieke handel voor ze, waar weinig omzetsnelheid in zit, dus nemen ze ze niet of nauwelijks op voorraad. Waar je het kunt proberen in Amsterdam is Muco of Quartel. Muco heeft een redelijke algemene voorraad staan, Quartel heeft het voordeel dat ze meestel binnen een dag of twee spullen uit Pynacker mee kunnen nemen, als er daar tenminste een sub op voorraad staat. En wat er bij beiden staat is dan waarschijnlijk van Robbe, dus de U 47 en U 2540.

hallo

als je de seawolf zoekt moet je ook eens bij conrad kijken
die hebben die meestal nog wel ergens in een rekje staan
in keulen heb ik er verschillende zien staan en de prijs is daar ook nog zo gek niet

groeten raf

Dank je Raf,

Ik zit ff op de site van Conrad te kijken en ik kom daar een andere sub tegen die ik nog niet eerder gezien had.
Het merk komt mij ook niet bekend voor: Reely

220799_AB_00_FB.EPS.jpg

229921_AB_00_FB.EPS.jpg

Foto 2 is de Seawolf snap jij het snap ik het :nosmile:

hallo ???

ja ik snap het
conrad heeft die eerste uitgebracht onder een andere naam
doen ze nog wel eens meer
de seawolf is versie 2 en de sharcon is versie 1 van de bouwdozen
of er veel verschil tussen zit geen idee
ik heb de seawolf 1 vroeger reeds zien varen en deze was ook met een duiktank uitgerust
dus ik denk dat deze beide boten haast identiek zijn

groeten raf

Aha ok dank voor de info!

Denk toch dat ik de latere versie neem. Just in case.

Grtz,

Steven

Ik ben een type 1 van Robbe (dynamisch) aan het afronden (ergens op een zolder gevonden) dus stel je vragen (over type 1) en waarschijnlijk kan ik ze beantwoorden.

Back