Modelbouwboeken gezocht

• Topicstarter Topicstarter Richard Schut
  • Startdatum Startdatum
R

Richard Schut

Guest
Hallo allemaal,

Voordat ik in de toekomst aan mijn al eerder op dit forum genoemd model wil gaan beginnen van ms. Doggersbank zou ik graag willen weten of er een modelbouwboek in de handel is welke mij kan begeleiden tijdens de bouw van het schip en dan vooral bij de romp en opbouw ervan.

Ik heb reeds het boek : Scheepsmodellen zelf maken van H.M. Kisling, maar zou graag willen vernemen of er nog andere danwel betere boeken verkrijgbaar zijn.

Als het even kan met ISBN nummer en de eventuele kosten daarvan. 8)

Deze vraag kon ik nog niet vinden op het forum, dus vandaar.

Groets,

Richard Schut.

Richard Schut zei:
Hallo allemaal,

Voordat ik in de toekomst aan mijn al eerder op dit forum genoemd model wil gaan beginnen van ms. Doggersbank zou ik graag willen weten of er een modelbouwboek in de handel is welke mij kan begeleiden tijdens de bouw van het schip en dan vooral bij de romp en opbouw ervan.

Ik heb reeds het boek : Scheepsmodellen zelf maken van H.M. Kisling, maar zou graag willen vernemen of er nog andere danwel betere boeken verkrijgbaar zijn.

Als het even kan met ISBN nummer en de eventuele kosten daarvan. 8)

Deze vraag kon ik nog niet vinden op het forum, dus vandaar.

Groets,

Richard Schut.

Bij Toemen verkopen ze boeken over de verschillende aspecten van modelbouw.

Het internet adres is www.toemen.nl

Succes!

Hallo Menno Jan,

Heb even gekeken op de site en volgens mij zit daar wel wat tussen.

Bedankt voor de info.

Groets,

Richard Schut

Hoi Arnold,

Het Damsterdiep te Grunn is zeker op de fiets te doen. Zal een keertje gaan kijken voor wat boekwerken. Leuke site en kon de winkel eerlijk gezegd nog niet. Bedankt. :worship:

Groets,

Richard

Hoi Hannibal,

Bedankt voor de links. Vooral de bovenste vond ik zeer interessant. Zal ik in de toekomst dan ook zeker vaker bezoeken.

Groets,

Richard.

Back