Modelbouwer gezocht (vliegtuig)

• Topicstarter Topicstarter PFS
  • Startdatum Startdatum
P

PFS

Guest
Hallo allen,

Twee jaar lang heb ik reeds onderzoek gedaan naar een vlakbij mijn huis in 1942 neergestort Brits vliegtuig. Na alle contacten en informatie die ik hierbij verzameld heb, zou ik graag een vitrine inrichten over dit vliegtuig met daarin ook een schaalmodel. Probleem is alleen dat ik hier geen enkele ervaring mee heb en zulke preciese klussen niet mijn specialiteit zijn.

Steeds meer mensen gaven mij echter dezelfde tip: zoek iemand die het model voor je wil bouwen en verven. Er werd mij verteld dat er meer dan genoeg mensen zijn die dit als hobby graag doen. Ik hoop dat ze gelijk hebben, want naar zo iemand ben ik nu op zoek.

Het gaat om het volgende model:
Vickers Wellington Mk.IV 1:72 (zie foto van de doos). Het model en de kleuren komen exact overeen. Enkel de vliegtuigcode zou moeten worden veranderd.

Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die mij hiermee kunnen helpen. Indien dat het geval is, zie ik graag een PB'tje tegemoet.

Groet,
Pieter

ik heb wel wat voor je.
Ik heb alleen geen idee hoeveel geld ik er voor moet vragen....
IMAG0151.jpg

dus als je interesse hebt hoor ik het wel.

(ik heb een stuk of 15 van dit soort WW2 modellen)

Dankjewel voor de tip, brugja!

Luppie, het zou mijn voorkeur hebben wanneer het model uit de doos die ik gekocht heb (van de foto) gebruikt zou worden, aangezien de juiste eskadercode en vliegtuignummer op het model zou moeten komen. Op jouw foto zijn die namelijk al geplaatst en ik heb geen idee of dat eenvoudig te verwijderen en te vervangen is. Of kun je mij dit vertellen?

nee de letters zitten er op geschilderd oid. Het is een metalen model van ongeveer 19 bij 13 cm. behoorlijk klein dus

Ik weet niet of je al iets heb gevonden anders kan ik je wel helpen eventueel laat maar weten.

Gr
Dirk

Back