Modelbouwers bijeenkomst 30-09-2023

Ook wij hebben genoten ook al waren we er alleen als bezoekers.
Niet iedereen kunnen vinden of om mee te praten.
Mees wel gezien maar die had het te druk met iedereen.
Ptèr niet gezien, waar stond jij dan?
Erik B wel gesproken en zowel Anja als ik waren onder de indruk van wat je gedaan heb met je Bounty. Klasse!!
Peter met zijn Bluenose. Wat een schitterend project was dat.
Hans met zijn collectie en het eerste waar Anja naar vraagt is de Halve Maen. Dus wel opschieten met door ontwikkelen Hans (komt niet van mij af )
Stephan ook gezien en even gesproken en die was ook druk met uitleggen.
Jan met zijn hele serie kogge schepen. Ook schitterend.
En dan Matthias….Anja was onder de indruk van je doorsnede.
Ze heeft net het hele draadje door gelezen en kan niet wachten tot je de doorsnede op de markt brengt. Ze is nu aan het sparen
Bedankt iedereen voor al het moois dat jullie hebben laten zien.
Zoals ik jullie verteld heb ben ik weer bezig met de Victory en zal binnenkort weer posten.

Hoi Sjors,

Mijn schip stond "naast" de mooie Bounty van Erik. Ik was alleen veel weg en onderweg zo te zeggen.......:rolleyes:

IMG_3844.JPG
IMG_3845.JPG
IMG_3846.JPG
IMG_3847.JPG
IMG_3848.JPG
IMG_3849.JPG
IMG_3850.JPG
IMG_3851.JPG
IMG_3852.JPG
IMG_3853.JPG

Ja eigenlijk te weinig gemaakt. Soms vergeet je gewoon te fotograferen. Ook echt leuke mensen onder elkaar, zo vriendelijk en bereid om uitleg te geven. Ab was er ook even op zijn fietske, mooi.

Ja eigenlijk te weinig gemaakt. Soms vergeet je gewoon te fotograferen. Ook echt leuke mensen onder elkaar, zo vriendelijk en bereid om uitleg te geven. Ab was er ook even op zijn fietske, mooi.

We zijn gewoon vergeten om met sommige mensen even gezamenlijk op de foto te gaan. Volgende keer even op letten, dat is wel leuk voor anderen en jullie zijn enorm fotogeniek. :)

Ps, bizar en triest wat Ab vertelde over de bedreigingen aan zijn persoonlijk adres inzake zijn onderzoeken en zienswijze over de Hollandsche scheepsbouw. Daar was ik even stil van....

Ps, bizar en triest wat Ab vertelde over de bedreigingen aan zijn persoonlijk adres inzake zijn onderzoeken en zienswijze over de Hollandsche scheepsbouw. Daar was ik even stil van....
over dat plagiaat? Dat ging toch over het boek van Witse. Hoe kun je daar nou plagiaat op plegen.

Veel bijbehorende gezichten van het forum op een heel plezierige manier ontmoet! Ook ik heb me zeker vermaakt. Wel opvallend dat er ook heel veel Duitse mensen belangstelling hadden voor de latijns getuigde schepen in mijn verzameling. Een stel Amerikanen (denk ik) vroegen of een van de modellen ook te koop was. Verder veel kennis opgedaan over diverse onderwerpen.
Chapeau voor Ron en Jan!
Constant

Wij (mijn zoon en ik) hebben een zeer leuke en productieve dag gehad. Vooral het schilderen wat mijn zoon aan het doen was leverde erg veel belangstelling op. En de locatie was top!
Helaas weinig foto’s gemaakt, en lang niet iedereen kunnen spreken.
Ron, Jan, bedankt!

Twee foto’s:
Het schitterend dak boven het plein, en de Kolderstok collectie
838C8A73-279A-4951-9892-D834A1CD43A5.jpeg
2F9FDF9E-B8A5-443B-9D5A-B72D38210A36.jpeg

Uiteraard weer een foto gedraaid…
Ik kan dit vanaf mijn telefoon niet zo snel veranderen, dus als iemand voor mij even de moeite wil nemen dit op een computer te doen, graag!

Alle deelnemers en andere belangstellenden.
Op deze prachtig verlopende dag heb ik veel foto's gemaakt. Met onderstaande link kunt u ze allemaal bekijken. Evenals foto's van vorige bijeenkomsten.
Ik heb de foto's de hele dag door genomen, op een vrij willekeurige volgorde. Het is daarom mogelijk dat juist uw model er niet tussen zit of juist twee keer. Dat spijt me dan en volgende keer misschien beter.
Ze staan dus in willekeurige volgorde en ik heb geen idee (behalve mijn eigen modellen) van wie ze zijn. Als u wil dat ik uw naam erbij zet laat me dat dan even weten per PB en noem de naam van de foto die wel ergens staat, dan pas ik dat aan.

Dit is de link, ga er maar even voor zitten.

https://photos.app.goo.gl/8rjXbVaKqSFeCJBE7

Laatst bewerkt:
Het was een fantastische dag, de vele gesprekken gonsden nog lang na in mijn hoofd! Allemaal hartelijk bedankt, speciaal ook Jan en Ron.
Mijn vader had nog een mooi plaatje van de locatie gemaakt.

IMG-20231001-WA0002.jpg

@Sjors Blomberg Wat leuk om jou en Anja te ontmoeten en bedankt voor jullie aanstekelijke enthousiasme!

Heb helaas ook lang niet iedereen van de historische-schepen-club hier gesproken maar er komt gelukkig gauw weer een volgende gelegenheid.

Back