Modelbouwforum Te Streng!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste forumleden en moderatoren,

Wij vinden als tieners dat het hier op het forum heel erg streng is.
Zojuist had ik (cessna66) een topic geopend over een usb zender om te gebruiken voor earofly.
Moderator hezik dacht dat ik dat als iligaal wou gebruiken en sloot het topic!!
Ik bedoelde dit geen eens iligaal.
Ik vind dit gewoon buitermate streng!

BRAM EN IK (CESSNA66) EN ANDER TIENERS VINDEN DAT DIT VEEL MINDER STRENG KAN!!!
U OOK??? LAAT UW STEM MAAR KLINKEN!!
ZORG DAT HIER GEEN SLOTTJE OP KOMT MAAR DAT DIT ECHT SERIEUS WORDT GENOMEN!!

mvg bram en cessna66

Op zich is het sluiten van dat topic wel terecht.

De orginele Aerofly draint namenlijk niet zonder CD EN je moet er een dongle voor hebben om een zender te kunnen gebruiken.

Heb je 1 van de 2 niet dan is het dus een illegale versie en dan is het sluiten van dat topic dus terecht.

En als je echt mijn mening wil dan heb ik soms wel eens het idee dat het in sommige gevallen wel wat strenger mag.

en in sommige gevallen iets minder streng.

Moet er ook meteen bijzeggen dat de "problemen" vaak door tieners veroorzaakt worden (Cessna66 is daar ook een voorbeeld van........)

Ik ben tevreden met de gang van zaken en mij zal je ook niet echt horen klagen (kan m`n energie beter in bouwen steken :yes: )

gaat men dan ook elk topic sluiten waar over wildvliegen afspraken gemaakt wordt (hellingvliegen is daar ook bij)

enz enz...

mijn steun hebben jullie

was meer een beetje brams idee!
dus ik zij maar ja en toen kwam er dus dit uit!

Bram en Cessna 66.

Dat jullie het hier "te streng" vinden zou best kunnen.
Bram: illegale zaken horen hier niet thuis.
Cessna 66: hebben we een tijd geleden met jou niet eens een paar akkefietjes gehad? O.a. op de Modelbouwberg?

Geintjes en zo: prima. Daar hebben we het non-modelbouwcafé voor.
En als je klachten hebt over moderatie:
Stuur een mailtje naar de betreffende moderator of Robert.
Dat is veel effectiever dan dit soort zinloze acties.

Streng? hier op t forum valt het best mee hoor!

En dat je draadje gesloten werd is volkomen terecht. Als je tips wilt over ilegale flightsims zijn daar vast plaatsen voor te vinden op het internet. Dat soort dingen horen nu eenmaal niet op een forum als dit en dat had je kunnen weten lijkt me.

Beetje onzinnig om hierover een draadje te openen en het zal me daarom niet verbazen als dit draadje dan ook snel op slot gaat

was meer een beetje brams idee!
dus ik zij maar ja en toen kwam er dus dit uit!

IK wil niet te veel zeggen, maar jij vond dat het topic te snel dicht ging, en jij wil actie ondernemen, dat zei je tegen mij, en ik vond dat je wel gelijk had, maar om dan te zeggen dat het mijn idee was................Nu snap ik waarom IK jou bericht moest posten....nu kan je lekker zeggen dat het Bram's idee is.......... Als het zo is dan mag deze op slot, en dan mag je je eigen topic wel openen.

mvg Bram

Kritiek is altijd welkom via PB's ed.

In dit geval.. je zegt 'ik heb aerofly ooit geleend, teruggegeven, maar het staat nog op de computer kan ik het nu met deze zender gebruiken?

Dan kun je hoog springen en laag springen, maar dat is gewoon illegaal gebruiken van.

Wil je Aerofly gebruiken, dien je 'm aan te schaffen, en dan krijg je ook alle spullen die je nodig hebt 'm te gebruiken.

Wildvliegtopics gaan niet op slot en staan niet op slot. Zie bv. het 'vrij vliegen' draadje van Bertus.

Deze gaat wel op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back