modelbouwshow europe

Goedemorgen modelbouwvrienden.

Ik lees zo hier en daar wat berichtjes over de locatie van volgend jaar voor de modelbouwshow.
Nu is deze locatie zo ongeveer in mijn achtertuin, en regelmatig werk ik daar aan mee op een mooie volvo rupskraan.

Misschien is het leuk als je dat een beetje kan zien hoe het allemaal tijdens de bouw gaat. Weknu, Dick Meurs is daar de vaste shovelmachinist en houdt er een werkreportage van bij. Werkelijk heel mooi wat ie doet.
Dick is tevens modelbouwer in de schaal 1:kind-formaat Hij heeft een mooi (volgens mij) Magirus deutz gebouwd waar de kinderen van hem mee kunnen rondrijden.

De link naar de bouwreportage van de toekomstige bloemenveiling is:
Bouwmachine FORUM • Toon onderwerp - Aanleg industrieterrein ISEV Schuttersveld Ede
Scrol even door naar pagina 90 ongeveer. Daar begint de beschrijving van de bouw van de bloemenveiling.

Ik dacht gelezen te hebben dat ergens in februari 2010 de eerste veiling gehouden wordt.
Tot nader bericht

Stef

hoi stef,

dat is altijd leuk om te volgen ;).

P.S. had je btw mijn mail nog ontvangen?

hey ik kom zeker weer kijken op de modelbouwshow.
ben zelf een echte zwaartransport liefhebber.
en kom elk jaar in bemmel ben benieuwd,
hoe het in ede is. [is trouwens ook om de hoek bij mij]
kom zelf uit putten dus is niet zo ver van ede af.

Misschien is het leuk als je dat een beetje kan zien hoe het allemaal tijdens de bouw gaat. Weknu, Dick Meurs is daar de vaste shovelmachinist en houdt er een werkreportage van bij. Werkelijk heel mooi wat ie doet.
Dick is tevens modelbouwer in de schaal 1:kind-formaat Hij heeft een mooi (volgens mij) Magirus deutz gebouwd waar de kinderen van hem mee kunnen rondrijden.

De link naar de bouwreportage van de toekomstige bloemenveiling is:
Bouwmachine FORUM • Toon onderwerp - Aanleg industrieterrein ISEV Schuttersveld Ede
Scrol even door naar pagina 90 ongeveer. Daar begint de beschrijving van de bouw van de bloemenveiling.

Ik dacht gelezen te hebben dat ergens in februari 2010 de eerste veiling gehouden wordt.
Tot nader bericht

Stef

Hallo Stef,

Nou werkreportage !!!, zeg maar gerust een heel boekwerk , hahahaha !!!
171 pagina's !!!
Wel heel mooi om de bouw op deze manier te volgen !!!

Back