ModelbouwWinkel Arnhem

hallo mensen,

ik had ff een vraagje ik zoek hier in de omtrek ( arnhem ) een modelbouw zaak. Hobma ken ik al en wentink ook maar die hebben het merk hpi niet. Pkracing ken ik maar ik wil niet bestellen... zou iemand hier in de buurt een zaakje kennen? het liefst half uur rijden max. EDIT: Per Auto

mvg,

Jeroen

Laatst bewerkt:
bestellen

hallo mensen,

ik had ff een vraagje ik zoek hier in de omtrek ( arnhem ) een modelbouw zaak. Hobma ken ik al en wentink ook maar die hebben het merk hpi niet. Pkracing ken ik maar ik wil niet bestellen... zou iemand hier in de buurt een zaakje kennen? het liefst half uur rijden max.

mvg,

Jeroen Wallbrink

Hoi Jeroen,

Wat maakt het uit, Ver of dichtbij, je kan gewoon online bestellen.

Gr Edje

@Roelof bedankt voor jou reactie zal is ffkes lekker doorspitten.

@frank bedankt voor het verduidelijken niet bestellen :)

Hey hier in doetinchem zit 4rc.
www.4rc.nl
Maar hij heeft niet alles op voorraad maar kan wel alles van hpi of traxxas leveren.
Als je hem laat bestellen heeft hij het 2 dagen later voor je klaarstaan.
Soms zelfs de volgende dag al.
En is een halfuurtje van je vandaan:)

@Roelof bedankt voor jou reactie zal is ffkes lekker doorspitten.

@frank bedankt voor het verduidelijken niet bestellen :)

:rolleyes:Er zal geen winkel zijn die alle onderdelen van jouw auto op de plank heeft liggen. Gewoon niet zo eigenwijs doen.
Bestel het anders via Ebay dan weet je zeker dat de spullen bij de betreffende winkel op vooraad zijn.

hallo mensen,

ik had ff een vraagje ik zoek hier in de omtrek ( arnhem ) een modelbouw zaak. Hobma ken ik al en wentink ook maar die hebben het merk hpi niet. Pkracing ken ik maar ik wil niet bestellen... zou iemand hier in de buurt een zaakje kennen? het liefst half uur rijden max. EDIT: Per Auto

mvg,

Jeroen

Kun je in een half uur in Enschede komen? www.rcracingtwente.nl heeft alles van Traxxas op voorrraad. Heb daar m'n Rustler gekocht, ik zeg niet dfat het de goedkoopste is, maar de service is super. En zoals gezegd, alles is op voorraad.

---------------------------------

traxxas, ? volgens mij zocht jeroen HPI

Je hebt gelijk, had het topic niet goed doorgelezen. Ze hebben daar ook HPI, of daar ook alles van op voorraad is weet ik niet, een telefoontje doet wonderen denk ik. Maar momenteel is de zaak dicht wegens vakantie.

Back