Modelbouwwinkel

Hallo,
Is er iemand die een goede modelbouwwinkel kent in Enschede of omgeving? Ik ben al bij pijplines geweest, maar die hebben op modelbotengebied niet zo veel op voorraad.
Alsvast bedankt voor de tips,
Groeten
Douwey

Hallo Douwey hier in de omgeving zit niets wat maar een beetje op zeilboten gebied heeft ik zelf kijk /koop vaak bij KRIKKE modelbouw in groningen maar ze hebben ook een mooie site en je kunt er ook per internet bestellen ,overigens ik vind de service perfect ja en verder heb je quartel - toemen noem maar op , sucses hiermee

groeten Rexonamen

Bedankt voor je tip Rexonamen. Misschien maar eens een tochtje naar Groningen maken, want op internet zien wat ik nodig heb vind ik toch lastig. Zit er wellicht ook iets in Amsterdam? Daar ben ik vaker in de buurt...
Groeten
Douwey

Pas wel op met die lijst van HMBC, want ik heb een keer rondje Haarlem gedaan om die winkels eens op te zoeken, maar vier van de vijf winkels die ik wou gaan opzoeken waren er niet meer. Of ik moet wel heel erg stom bezig zijn geweest en zo slecht kunnen lezen dat ik de verkeerde straten heb opgezocht :wink:.

Daan

Bedankt voor de tips, ik ga er zeker eens kijken!
Groeten
Douwey

Vandaag bij 2brothers langs geweest en prima geslaagd. Bedankt.

Back