Modelcraft Afstandsbediening GT-3.2 (2,4 GHz) ? (budget zender)

Budget zender..
Is dit wat ? voornamelijk het bereik gaat het mij om, ik weet dat een aantal gebruikers deze hebben..

Of anders een anderen pistoolgreep zender met het BESTE bereik ?
en dan het liefst rond de 100Euro :music:(taxxas is 300meter!? is dat de max?)

Alvast bedankt voor de vraagjes(lezen)....
Ray...

Ik weet toevallig dat de spektrum zenders ook rond de 300m bereik hebben, wat meer dan voldoende is anders zie je je auto tog niet meer.

Een vriend van me heeft gewoon zoon goedkope 2.4 zender van 30euro van hobbyking en die kan zeker net zo ver als mijn spektrum.

mike.

Ik weet toevallig dat de spektrum zenders ook rond de 300m bereik hebben, wat meer dan voldoende is anders zie je je auto tog niet meer.

Een vriend van me heeft gewoon zoon goedkope 2.4 zender van 30euro van hobbyking en die kan zeker net zo ver als mijn spektrum.

mike.
Dank je voor je snelle reactie maat :cool:
ja 300m is natuurlijk meer dan genoeg (beetje overdreven van me)..

zit te twijfelen tussen een traxxas of deze GT-3 maar dan moet ik wel het bereik weten..
om zeker te zijn ga ik denk ik maar gewoon traxxas...

Ray...

Voor 100 euro zou ik zeker eentje nemen met schermpje, of je moet iets van een iphone/ipod hebben. Dan kan je ook de traxxas met docking base nemen. Heb je geen iphone/ipod, zou ik niet een traxxas nemen. Voor dat geld kan je veel beter eentje met scherm halen, dan kun je tenminste zien wat je doet.

Wederom bedankt mannen :cool:

deze is het geworden , alleen zo meteen me ipod(iphone) sorry TEL n00b hier halen...
zender_traxxas.jpg

Groet, Ray.....

Back