MODELCRAFT-set Hurricane 8T met pro esc.

Heb net voor het eerst met de set op mijn ansmann master smacker gereden!!! Met een 30C 3600 MAH 3 CEL lipo accu (van Kokam)
Effe rijden , wielies boven de 70, traxxas vxl is er niks bij!!!!
Ben net 2 minuten aan het rijden (heb er truggy wielen op zitten van 91 mm)En trek hem weg van stilstand en ik hoor inneens zzzzzzzzfffffhggzzzzzzzz en ik kijk naar de wagen hoofdtanwiel nog perfect???Wqat is er nou gebeurt 3 van de 4 aandrijf assen zijn gewoon hellemaal afgebroken!!!!!!! psychysh///conclussie de ansmaan master smacker kan de POWER van de HURRICANE niet aan, in combinatie met een 30C 3Cel lipo! Mijn vraag wat is jullie advies welke GOEDKOPE wagen denken jullie dat de Hurricane aan kan?Want ik heb geen zin om de hele tid half gas te reijden omdat anders de aandrijfassen breken btw heb ook bijna de helle middag geknalt met mijn RAVE met niewe BLEU BIRD servo's echt top kwaliteit!:tank::( btw de top is ZEKER over de 100 met modelcraft en de motor word niet eens warm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

top over de honderd lijkt me vrij sterk, het kan zeker wel voelen als 100 :rolleyes: iig, ik zou gaan voor een traxxas auto zoals deze gaat, heb je iets wat aardig brushless proof is. gooi de elecktronica eruit en je bent voor +- 100-150 euro klaar, afhankelijk hoe vergeefelijk de douane is. zoek ook nog even rond op andere site's voor meer prijzen, dit is wat ik zo even snel heb gevonden.

eerlijkwaar

heb 1 as kunnen maken een nieuw pinnetje er tussen en heb die as achter herstelt dus nu 2 wiel achter aandrijving.Heb effe kunnen rijde (ongeveer 30 sec. inneens is het hoofd tandweil vlak!!:confused::confused::confused::confused::confused::confused:(ps.zet binnenkort wel een paar pics!

vanwaar zoveel smileys? iig hoe bedoel je dit gaat j pet te boven? qua info of qua geld? geld had je toch wel kunnen gaan verwachten

vanwaar zoveel smileys? iig hoe bedoel je dit gaat j pet te boven? qua info of qua geld? geld had je toch wel kunnen gaan verwachten
nee k wist niet dat de Smacker naar de klote zou gaan
en heb momenteel weinidg geld dus ik hou het effe bij mij onverwoestbare Ishima Rave M1.0S
ps, in mijn foto album staan wat pics

Laatst bewerkt:
Back