Hallo allen,
Even een post omdat ik er na lang zoeken nog niet helemaal uit ben gekomen...
Hier alvast de links, de vragen staan verder onderaan opgelijst:
Topmodel-NL Electro zwevers (ons allemaal gekend van horen zeggen)
Topmodel-NL Electro zwevers
Reichard modelsport
Reichard modelsport
probleem: wat ik wens is wel +-duidelijk... Een elektrozwever met pit, niet alleen om pijlsnel de lucht in te schieten, maar ook te kunnen genieten van wat thermiek. Tussen de 2 en veel meter span
en waarbij hier en daar nog eens fel (felle loop, roll) mee kan gedaan worden zonder dat er een vleugel breekt(zoals bij de ribbenbouw-zwevertjes al wel eens kan gebeuren). Er moet snelheid gemaakt kunnen worden en de boel moet vooral af te remmen zijn op de helling zodat een crashlanding niet noodzakelijk is...
Prijs: Welja... daar knelt natuurlijk altijd het schoentje. Eerst en vooral zo weinig mogelijk
en ten tweede staat reichard blijkbaar niet te gooien met z'n prijzen op het internet...
Heeft iemand een idee rond welke prijs deze vliegers gaan schommelen? Iemand anders goedkopere sites gevonden voor bovenstaande vliegers?
Wie heeft met één of meerdere modellen ervaring? Beter nog... wie kan er tussen vergelijken?
Graag veel reactie, dan kan ik rustig alles doornemen en een beredeneerde keuze maken.
ohja... alternatieven zijn steeds welkom.
Even een post omdat ik er na lang zoeken nog niet helemaal uit ben gekomen...
Hier alvast de links, de vragen staan verder onderaan opgelijst:
Topmodel-NL Electro zwevers (ons allemaal gekend van horen zeggen)
Topmodel-NL Electro zwevers
Reichard modelsport
Reichard modelsport
probleem: wat ik wens is wel +-duidelijk... Een elektrozwever met pit, niet alleen om pijlsnel de lucht in te schieten, maar ook te kunnen genieten van wat thermiek. Tussen de 2 en veel meter span

Prijs: Welja... daar knelt natuurlijk altijd het schoentje. Eerst en vooral zo weinig mogelijk

Heeft iemand een idee rond welke prijs deze vliegers gaan schommelen? Iemand anders goedkopere sites gevonden voor bovenstaande vliegers?
Wie heeft met één of meerdere modellen ervaring? Beter nog... wie kan er tussen vergelijken?
Graag veel reactie, dan kan ik rustig alles doornemen en een beredeneerde keuze maken.
ohja... alternatieven zijn steeds welkom.