modell baustelle forum!

hallo allemaal.

heb mij nu aangemeld op het duitse modell baustelle forum.
alleen wil ik daar nu een topic beginnen en vragen stellen,
helaas lukt dit niet.

wie is hier ook lid van en wie weet hoe je dit doet.

groeten

hallo allemaal.

heb mij nu aangemeld op het duitse modell baustelle forum.
alleen wil ik daar nu een topic beginnen en vragen stellen,
helaas lukt dit niet.

wie is hier ook lid van en wie weet hoe je dit doet.

groeten

Hallo Patrick,

Ik ben lid van dit modelbouwfurum.
Op deze site ga ik straks de bouw van de CAT 385 CL LR plaatsen.
Ik plaats hier regelmatig reacties bij collega modelbouwers.

Als volgt :
Eerst inloggen met je gebruikersnaam e nwachtwoord :
Daarna forum aanklikken :
Naar beneden scrollen :
Fragen und Erklarungen aanklikken
Naar beneden scrollen en zoek de vraag die je wilt stellen : deze aanklikken en daarna op het groene pijltje klikken :
Daarna rechts bovan in de pagina : Thema Erstellen aanklikken
En zie je kan je vraag stellen !!

LET OP !!
Je mag alleen maar in Duits vragen stellen/reageren/plaatsen, andere talen zijn niet toegestaan, deze worden dan ook na een waarschuwing verwijderd.
Dit geldt voor alle Duitse forums !!

Succes !!

Hallo Patrick,

Ik ben lid van dit modelbouwfurum.
Op deze site ga ik straks de bouw van de CAT 385 CL LR plaatsen.
Ik plaats hier regelmatig reacties bij collega modelbouwers.

Als volgt :
Eerst inloggen met je gebruikersnaam e nwachtwoord :
Daarna forum aanklikken :
Naar beneden scrollen :
Fragen und Erklarungen aanklikken
Naar beneden scrollen en zoek de vraag die je wilt stellen : deze aanklikken en daarna op het groene pijltje klikken :
Daarna rechts bovan in de pagina : Thema Erstellen aanklikken
En zie je kan je vraag stellen !!

LET OP !!
Je mag alleen maar in Duits vragen stellen/reageren/plaatsen, andere talen zijn niet toegestaan, deze worden dan ook na een waarschuwing verwijderd.
Dit geldt voor alle Duitse forums !!

Succes !!

hoi piet

heb het geprobeerd maar bij mij komt er dit te staan.
Der Zutritt zu dieser Seite ist dir leider verwehrt. Du besitzt nicht die notwendigen Zugriffsrechte, um diese Seite aufrufen zu können

gr

Hoi Patrick,

Na registreren moet je de account nog activeren. Hiervoor krijg je een Email.

Ik heb het net zelf geprobeerd, maar ik heb geen email ontvangen en kan dus niet activeren. Ik denk dat er een vertraging op zit, dus even geduld, en anders een mailtje naar de beheerders toesturen.

Bij andere fora werkte dit wel sneller, RC-baustelle.de, Modelltruck.net, modelltruckforum.com en Das-baumachineforum.de werken bij mij allemaal prima.

Hoi Patrick,

Ik heb het net zelf geprobeerd, maar ik heb geen email ontvangen en kan dus niet activeren. Ik denk dat er een vertraging op zit, dus even geduld, en anders een mailtje naar de beheerders toesturen.

Bij andere fora werkte dit wel sneller, RC-baustelle.de, Modelltruck.net, modelltruckforum.com en Das-baumachineforum.de werken bij mij allemaal prima.

hallo william

dat klopt helemaal.
ik heb mij gisteravond geregistreerd maar daarna heb ik nog geen mail terug gehad om het te activeren.
ik wacht tot morgen en anders stuur ik even een mail naar de beheerders.
bedankt!!

gr

Hoi Patrick,

Hallo William, Hallo Patrick,

Soms duurt de registratie wat langer, maar over het algemeen heb je een bevestiging binnen 2 uur.

Maar als Patrick zich heeft aangemeld met zijn geboortedatum en hij nog geen 18 jaar is krijgt hij geen account.
De Duiters zijn nogal secuur en laten geen leden onder de 18 jaar toe, dit is gedaan omdat men anders het zelfde probleem krijgt als bij het MBF, dat iedereen zich kan aanmelden, ook al ben je pas 10 jaar oud !!
Dit willen de Duiste forums voorkomen.

Hallo William, Hallo Patrick,

Soms duurt de registratie wat langer, maar over het algemeen heb je een bevestiging binnen 2 uur.

Maar als Patrick zich heeft aangemeld met zijn geboortedatum en hij nog geen 18 jaar is krijgt hij geen account.
De Duiters zijn nogal secuur en laten geen leden onder de 18 jaar toe, dit is gedaan omdat men anders het zelfde probleem krijgt als bij het MBF, dat iedereen zich kan aanmelden, ook al ben je pas 10 jaar oud !!
Dit willen de Duiste forums voorkomen.

ah... daarmee kreeg ik geen account op modelltruck.net.
Bedankt voor de tip!

mvg
Maarten

De registratie is bij mij uiteindelijk gelukt, maar koste wel wat meer moeite.
Ik heb de activeringsmail dus nooit ontvangen, en heb vrijdag maar een mailtje naar Bernd, de beheerder gestuurd.

Vandaag bericht terug gekregen dat mijn account is geactiveerd.

Back