jan brilman
Forum veteraan
bijna de hele Ka8 tot nu toe heb ik op Samantha Fish gebouwd....heerlijk!
Dan vind je dit vast ook leuk:
Dat van die dalende weegschaal (je bedoelt waarschijnlijk het gewicht dat die aangeeft

jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bijna de hele Ka8 tot nu toe heb ik op Samantha Fish gebouwd....heerlijk!
Al met al ben ik bijna 30 kilo kwijt en de grote uitdaging van ze niet terug krijgen gaat nu beginnen....dát wordt mijn doel voor 2021: niet aankomen!
Zeker ken ik dat! Zo ben ik al 6 jaar met de herbouw van de Elefant bezig. Deels omdat er (te) vaak andere projecten tussendoor komen, deels ook omdat ik na zo'n tussendoorproject niet meteen zin heb om me weer op de Elefant te storten. Tegen de tijd dat ik weer zin heb ligt er weer iets anders op de bouwplank......Ik loop weer vaak langs de Ka8, het lonkt wel er aan verder te gaan maar ben ook vreselijk druk met gezin en gezondheid en het lukt mij maar niet om de motivatie te vinden om tijd te maken om verder te gaan.......als je begrijpt wat ik bedoel (*Olivier B. Bommel)
Kennen jullie dat?
Soms moet je je eigen er ook toe zetten. Ben je even bezig, dan krijg je vanzelf de zin ook weer......dat is mijn ervaring.
Precies. Een beetje discipline mannen!![]()
Hello Justus is het mogelijk een kopij van de bouwtekening van de Ka8 op 1/4 van jou te kopen?Ik kon het niet laten om even te visualiseren
Bekijk bijlage 475421
Halverwege de linkervleugel, liggerverkasting zit er helemaal op dus ik durfde hem wel even van het werkblad te halen