Modelnummer 30 jaar oude Robbe?

Hallo allemaal,

Ik heb gister een 30 jaar oude tamiya front wheel drive met golf kap gekregen om op te knappen. nu zou ik wel willen weten welke auto dit is.
zelf weet ik het niet. het is geen FF01,2,3 ]. kunnen jullie me er mee helpen?

20110830220320.jpg

Mvg, Paul Benard

Laatst bewerkt:
Ik wil nu geen reclame maken voor die site ofzo, maar op Tamiyagekken.nl gaan ze je wel kunnen helpen. Er zitten daar heel wat mensen die dit spullen kennen en er wat van hebben.

Is in ieder geval geen Tamiya chassis. De FF01 was het eerste voorwiel aangedreven chassis van tamiya.

Ben benieuwd naar de betere foto's.

Waar heb je die eigenlijk gevonden? Is een prachtige body.

ik heb een gekregen van een paar vrienden. nu heb ik er mee gereden. is de spur gestript.(staal maarja). weet iemand waar je deze nog kan krijgen? hij ziet er precies zo uit als de robbe

wees er maar zuinig op, die is best wat waard, zeker in duitsland.. :D

is natuurlijk altijd wat de gek er voor geeft, maar compleet, met doos, gebruikt heb ik ze tussen de 150 en 200 euro voorbij zien komen...

gebruikt wel te verstaan, nieuw veel meer...

oww dat valt wel mee. ik kreeg net al een pb van een grappemaker dus dat die 600 euro waard was.,... maar 150 valt wel mee. ik en er van plan om er een ezrun 8.5t in te zetten op punch mode 1 met 2s lipo. en dan alleen maar op het circuit gaan rijden

oww dat valt wel mee. ik kreeg net al een pb van een grappemaker dus dat die 600 euro waard was.,... maar 150 valt wel mee. ik en er van plan om er een ezrun 8.5t in te zetten op punch mode 1 met 2s lipo. en dan alleen maar op het circuit gaan rijden

zal ie lang volhouden:confused::(, denk niet dat een karretje van ruim dertig , brushless geweld aankan, zonde , kan je hem beter verkopen aan een liefhebber en een recenter model kopen ......

zal ie lang volhouden:confused::(, denk niet dat een karretje van ruim dertig , brushless geweld aankan, zonde , kan je hem beter verkopen aan een liefhebber en een recenter model kopen ......
sowieso is een 4000kv motor veel te snel in FWD voertuig, je zult dan lekker bandjes gaan oproken!!!

ik heb gereden met de brushed setup. de wegligging is best goed. hij stuurt scherp en is erg vlot. het is de robbe. niet de tamiya. en is een robbe sonic. ookwel kyosho sonic genoemd. ik heb ermee op vlak asfalt gereden.

Back