Modelonderzeer powerpoint presentatie

Discussie in 'Duikboten' gestart door KOEZE, 6 nov 2003.

  1. KOEZE

    KOEZE Guest

    Op mijn homepageruimte ( :?: ) kun je een aantal gecomprimeerde bestanden downloaden die samen een powerpoint presentatie vormen. (Gemaakt door Tim Smalley van het Subcommittee).
    Presentatie bevat allerlei informatie en zelfs een aantal videotjes.

    http://home.hccnet.nl/ej.koeze
    http://home.hccnet.nl/w.koeze

    Bestanden blijven tot eind november 2003 online. Heb je het tegen die tijd nog niet gedownload mail me dan even.

    Groeten,

    EJK
     
  2. Tim heeft zijn best gedaan. Ziet er niet slecht uit. Ik denk dat ik dit maar op een oud laptopje zet om mee te nemen naar demo's van onze botenvereniging. Ik krijg meestal zoveel vragen over dit soort dingen.

    Vooral: "zinkt hij echt" met mijn standaard antwoord: "ik hoop dat ie alleen duikt". Resultaat zijn meestal vragende blikken en nog veel meer vragen. Waarvan ik de meest aparte nog steeds vind of de boot ook boven komt als ie gedoken is (als je het echt zat bent zeg je dat je elke week een nieuwe bouwt of dat je aan het einde van de dag ernaar gaat duiken).

    Groet,

    Danny "Ja, nog steeds bezig met meer functies in de Patrick Henry te proppen" van Dijk
     
  3. KOEZE

    KOEZE Guest

    Spead the word is zijn motto.

    Als jij die presentatie op shows ed zet dan vind hij dat waarschijnlijk geweldig.

    Leuk he. Mijn boot vaart nog niet. Het is inmiddels een meerjaren project geworden maar ach. Het bouwen op zich is al geweldig. Niemand kan inderdaad bevatten dat zo'n ding ook echt gecontroleerd duikt.

    Maar hoe zie je hem dan..... :roll:
    Hoe weet je dan waar hij is......8O
    Wat is daar nou aan als je hem niet ziet.......:?
    Gaat hij dan niet stuk......:evil:
    Waarom dan geen vliegtuig, dat is toch veel leuker..... :?:

    Zijn een aantal van de reacties die je krijgt van mensen als ze die sigaar zien. Dat alleen is de moeite al waard.

    Ik ben blij dat je de pp presentatie leuk vind.

    EJK
     

Deel Deze Pagina